Scivation xtend riebalų deginimas, Ką turime valgyti ir ko ne..


Šiame straipsnelyje trumpai peržvelgsiu keletą riebalų deginimo klaidų, kurias daro siekiantieji sulieknėti.

  • Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje - greenclean.lt
  • Riebalų deginimo programa vyrams

Žmonėms, norintiems sudeginti riebalus, geriausia sekasi pirmosiomis savaitėmis, tačiau vėliau jų pastangos eina veltui. Šiame straipsnelyje trumpai peržvelgsiu keletą riebalų deginimo klaidų, kurias daro siekiantieji sulieknėti.

scivation xtend riebalų deginimas prarasti tik pilvo riebalai

Besaikis kalorijų mažinimas. Visi žino, kad norint sudeginti riebalus, reikia sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį.

  1. Ketvirtadienis, Sausis 12, Komentarai: 0 Perskaitė: Maistas, kurį mes suvalgome, duoda daugiau, nei sotumo jausmą.
  2. Kūno liekni natūralūs patarimai
  3. Efektyvus būdas numesti svorio visam laikui
  4. Gėrimas gali priversti mesti svorį

Tačiau, mažai kas žino, kiek būtent mažiau. Daugelis žmonių sumažina suvartojamas kalorijas žemiau savo bazinio medžiagų apykaitos greičio.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Toks poelgis gali kaip tik padidinti jūsų riebalų atsargas, kadangi organizmas patenka į stresinę situaciją ir pradeda taupyti energiją. Kūnas kaups riebalus tol, kol nepajus, kad vėl maitinamas pilnavertiškai.

scivation xtend riebalų deginimas prarasti norint laimėti svorio metimą

Valgių praleidimas. Dažnai žmonės, stengdamiesi prarasti svorį, praleidžia maitinimus, galvodami, kad kuo mažiau maisto — tuo geriau.

scivation xtend riebalų deginimas lieknėjimo daiktai

Tai nėra teisinga. Kad privestumėte organizmą deginti riebalus, privalote pilnaverčiu maistu maitintis maždaug kas scivation xtend riebalų deginimas valandas. Kai jūsų kūnas žinos, kad yra nuolatos maitinamas - tinkamiau naudos kalorijas organizmo gyvybinėms funkcijoms ir energijos gamybai bei nekaups jų atsargoms.

Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje

Riebalų vengimas. Siekdami sumažinti savo kūno riebalų kiekį, žmonės atsisako riebalų. Tokie natūralūs riebalų šaltiniai kaip riešutai, avokadai, riebi žuvis ir panašiai, iš tikrųjų yra būtini organizmui.

Kai atsisakote šios maistinės medžiagos, jums pradeda trūkti energijos, jaučiate alkį, lėtėja medžiagų apykaita, silpsta imuninė sistema, sausėja oda, negaunate riebaluose tirpių vitaminų, pradeda skaudėti sąnarius ir taip sąrašą galima tęsti.

  • Maistas prieš treniruotę (viskas, ką reika žinoti) - greenclean.lt
  • RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z - EnergyZone

Į savo mitybą reikėtų įtraukti natūralius riebalų šaltinius, tačiau vengti jų pertekliaus. Dietiniai produktai.

scivation xtend riebalų deginimas Ar svorio netekimas gali pagerinti regėjimą

Sudėtyje gali būti fruktozės, saldiklių ir nemažas riebalų kiekis. Tokio produkto sudėtyje gali būti daug angliavandenių.

Maistas prieš treniruotę (viskas, ką reika žinoti)

Angliavandenių vengimas. Įprasta manyti, kad jei dienos racione nebus angliavandenių, energijos gamybai organizmas naudos riebalus, todėl daugelis mano, kad angliavandeniai yra priešas.

scivation xtend riebalų deginimas jei nevalgote, numesite svorio

Iš tiesų angliavandeniai yra svarbi bet kokios sveikos mitybos dalis. Tai kuras mūsų smegenims ir organizmui.

scivation xtend riebalų deginimas kaip numesti svorio mažesnėmis porcijomis

Ne vien angliavandenių, o bet kokių maistinių medžiagų perteklius skatina kaupti riebalus. Tereikia visai nedaug žinių, kad vartojant  bei derinant angliavandenius su kitomis maistinėmis medžiagomis sėkmingai lieknėtume.

Bendras kalorijų kiekis yra kcal. Aukštos kokybės anti katabolinės amino rūgštys palaiko regeneraciją po intensyvių treniruočių ir teikia efektyvią raumenų apsaugą sumažinto kalorijų suvartojimo laikotarpiu! Papildas vartojamas prieš treniruotę, su L-argininu, kreatino monohidratu, šakotos grandinės amino rūgštimis BCAAtrimetilksantinu ir greitai pasisavinamais angliavandeniais ULTRA CARB Efektyvus treniruotės skatintojas, kurio pagalba įmanoma maksimaliai intensyviai treniruotis griežtos dietos laikotarpiu. BCAA

Besaikis kardio. Kai riebalų deginimo programa sustoja, žmonės dažnai stengiasi padidinti kardio treniruotės trukmę.

RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z

Nors kardio treniruotė yra gera širdies ir kraujagyslių scivation xtend riebalų deginimas stiprinimui, riebalų deginimui, tačiau per ilgos treniruotės gali sužlugdyti jūsų riebalų deginimo tikslą. Sakykime, jūs ir taip maksimaliai esatę sumažinę gaunamų kalorijų kiekį, kardio treniruočių metu išeikvojate daug energijos, tačiau svoris nemažėja.

Siekdami sukurti dar didesnį kalorijų deficitą, prailginate kardio treniruočių trukmę ir papildomai sudeginate dar kelis šimtus kalorijų.

Jei sugebėsite išvengti šių riebalų deginimo klaidų, pastebėsite, kaip kūnas tirpdo riebalus bei turėsite daugiau energijos. Geriausia, ką galite padaryti savo organizmui — tai įsiklausyti į savo kūną bei tinkamai jį pamaitinti pilnavertės, gerai subalansuotos mitybos dėka.