Svorio metimo kūno taškas


Pusiausvyros taškas: ką jūsų kūnas bando jums pasakyti? Paskelbta: Inga Kodėl kaskart, kai bandote sumesti svorio, svarstyklių rodyklė žemyn ima slinkti vis lėčiau, tuomet visai sustoja, o galiausiai ima kilti viršun, nors jūs svorio metimo kūno taškas dar laikotės tokio pat mitybos plano? Ši bemaž universali reakcija yra puikiai pažįstama visiems, kurie bandė sulieknėti.

Pastangos daugiau nebeduoda pageidaujamo rezultato, prasideda piknaudžiavimas maistu ir svoris labai greitai sugrįžta. Žmogaus kūnas sugeba prisitaikyti tiek prie gaunamos energijos maisto pertekliaus, tiek prie jos trūkumo.

Dietos - Sveikas Žmogus

Keletas tyrimo parodė, kad kūno svorį apibrėžia ne tik maitinimosi įpročiai, tačiau ir genetina. Tų žmonių, kurie nebando kontroliuoti savo kūno masės ir sudėjimo, svoris išlieka stebinančiai stabilus. Kūno svorio suvokimas remiantis pusiausvyros tašku Kiekvienas asmuo turi genetiškai apibrėžtą pusiausvyros tašką savo suaugusio kūno svoriui.

Tai tradicinis kinų gydymo būdas, kuris paplitęs visame pasaulyje ir naudojamas gydyti nuo įvairių ligų. Akupunktūros gydymas, tai gydymas su smulkiomis adatėlėmis, kurios bedamos į tam tikrus žmogaus kūno taškus.

Jei svoris pradeda augti, vadinasi, sulėtėjo medžiagų apykaita greitis, kuriuo naudojamos kalorijos arba žmogus pradėjo piknaudžiauti maistu, todėl perteklinė energija nėra išvaistoma. Tokiu atveju svorį grąžinti į jo pusiausvyros tašką yra sąlyginai nesudėtinga.

Tačiau Aš negaliu numesti svorio pasiekti žemesnę nei pusiausvyros taškas ribą turi priešingą efektą. Medžiagų apykaita lėtėja ir dėl maisto trūkumo ar pernelyg intensyvaus fizinio krūvio.

Kategorijos

Tai sulėtina svorio kritimą, tuomet jis stabilizuojasi ar net pradeda augti nuo labai mažų maisto kiekių. Šitaip jūsų kūnas bando išsaugoti svorį stabilų.

Sumokėję nemažą mokestį žmonės vaikšto į susirinkimus, klauso paskaitų, dalijasi patirtimi ir naujais receptais.

Numesto svorio išlaikymas Šie mechanizmai paaiškina, kodėl kai kurie žmonės gali išlaikyti numestą svorį besilaikydami tam tikro mitybos plano. Tikėtina, kad tie, kurie sugeba išlaikyti mažesnį svorį, buvo virš savo pusiausvyros taško prieš pradėdami laikytis dietos.

Svorio stebėtojai nenurodo žmonėms, ką šie turi valgyti. Joks maistas nėra draudžiamas. Visi maisto produktai įvertinti taškais, taigi per dieną valgant surenkamas tam tikras taškų kiekis. Rezultatą pagerinti padeda fiziniai pratimai.

Jie numetė svorį iki savo pusiausvyros taško ir todėl tokio svorio išlaikymas nereikalauja didelių pastangų ar savęs varžymo. Jūsų pusiausvyros taškui, priešingai nei smegenims, nerūpi vyraujanti mada. Jūs galite sakyti, kad sverti 70 kg yra daugiau nei jūs norėtumėte, daugiau nei ūgio ir svorio lentelės jums rekomenduoja ir netgi daugiau nei jūsų šeimos gydytojas jums liepia sverti.

Tačiau toks svoris gali būti būtent toks, kokio ių jūsų reikalauja genetika.

  • Kada ir kas kiek laiko svertis Svėrimasis turi būti pats pirmas ryto ritualas.
  • Jis nori, kad mesti svorį
  • Natūropatijos centrai, skirti svorio netekimui
  • Kodėl mano kūnas priešinasi svorio metimui

Taip atsiranda konfliktas. Ir tik labai mažai populiacijos daliai toks svoris yra normalus.

svorio metimo kūno taškas

Likusieji iš mūsų kovoja mūšyje, kurio neįmanoma laimėti. Pusiausvyros taško nustatymas Viena iš problemų, su kuria susiduria pusiausvyros taško sąvoka, yra ta, kad negalima tiksliai jo nustatyti. Jūs negalite sakyti, kad jūsų pusiausvyros taškas yra 65 svorio metimo kūno taškas.

Nuorodos kopijavimas

Jūs galite tik numanyti, kad esate pusiausvyros taške, jei valgote normaliai ir reguliariai, tačiau saikingai, sportuojate daugiau kaip metus, o svoris nesikeičia. Nustatyta, kad pakankamai ilgai nesilaikant dietų ir pasitikint savo medžiagų apykaita, svoris grįžta į tą, kuris yra jūsų organizmui patogiausias, t.

Žinoma, tai tinka tik suaugusiems. Ši sąvoka negali būti taikoma tol, kol nesustoja augimas.

svorio metimo kūno taškas

Kitą prielaidą galima padaryti pažvelgus į savo šeimą. Kokio sudėjimo yra jūsų tėvai, jų broliai, seserys ir tėvai?

Ignoruokite vyraujančią madą ir leiskite sau būti būtent tokio sudėjimo, kokį jums genetiškai užprogramavo jūsų šeima. Kol kas vis dar ginčijamasi, ar pusiausvyros taškas gali keistis. Nėštumas, pvz. Ši sritis vis dar tyrinėjama, aiškinamasi, kodėl kai kurios moterys labai greitai pasiekia savo pirešnėštuminį svorį iškart po gimdymo, o kitoms to padaryti taip ir nebepavyksta.

  1. Atrodo, kad svoris nekrenta? Visai tikėtina, kad netinkamai sveriatės - DELFI Gyvenimas
  2. 5 taškai, kuriuos reikia masažuoti, norint atsikratyti antsvorio
  3. Net jei iš pradžių svoris krito labai lengvai, ateina momentai kai numesti darosi vis sunkiau.
  4. Расстояние Теперь уже Стратмор.

Kai kurie mokslininkai teigia, kad tokie faktoriai, kaip nuolatinis dietų laikymasis ar tam tikri vaistai visam laikui padidina pusiausvyros tašką, t. Taigi, turime daugiau klausimų nei atsakymų Esate sveiko svorio Ką tai reiškia? Ar tai reiškia, kad niekada nebūsite lieknas?

Renkuosi laisvę

Ar tai, kad nesvarbu, ką valgysite, niekuomet nepriaugsite svorio? Jūs galite numesti svorio; jūs galite svorio metimo kūno taškas svorio.

Tačiau pusiausvyros taško esmė yra ta, kad kuo toliau jūs nuo jo tolsite, tuo sunkiau bus tai tęsti ir jūsų kūnas bandys jus grąžinti į natūralų svorį.

svorio metimo kūno taškas

Jei leisite savo svoriui išlikti stabiliam jo pusiausvyros taške, būsite kur kas sveikesni ir laimingesni, nei užstrigę dietų ir svorio augimo rate. Tai reiškia, kad jūs turite priimti savo svorį taip, kaip priimate ūgį.

svorio metimo kūno taškas

Kaip genai lemia, jog žmonės būna žemi, vidutinio ūgio arba aukšti, lygiai taip pat jie nustato, ar būsite smulkaus, vidutinio ar stambaus sudėjimo. Yra daugybė smagesnės veiklos nei kalorijų skaičiavimas, dietinio maisto valgymas ar sportas tik todėl, kad norisi numesti svorio. Rinkitės veiklą, kuri suteikia jums efektyvumo jausmą ir pakelia savivertę.

Mūsų draugai

Dabar yra pats tinkamiausias laikas išpildyti savo troškimus, norus ir siekius. Apibendrinant galima pasakyti, kad yra ir gera, ir bloga žinia. Gera yra ta, kad jūs turite liautis save teisti už tai, kad esate bevalis ar tinginys, nes nesugebėjote išlaikyti numesto svorio. Bloga žinia yra ta, kad mes gyvename kultūroje, kur aukščiausia vertybe kartais laikomas lieknas kūnas.