Gana kelli svorio metimas


Kas tai?

Nuoroda nukopijuota aA Perspėjimas nepasitikėti dietomis, kurių sudarytojai tvirtina, kad tonas įprasto maisto turite išbraukti vartotinų produktų sąrašo, matyt, įgriso iki gyvo kaulo. Būtent tokia, tiesą sakant, yra ne per seniausiai gydytojo Steveno Gundry pristatyta mitybos programa, jo paties pavadinta augalų paradoksu, o aiškiau apibrėžiama kaip belektininė dieta.

Prognozė: „UFC “ turnyras „nuneš stogą“ žiūrovams

Trumpai tariant, šio novatoriško mitybos plano sudarytojas teigia, kad kai kuriuose produktuose įskaitant ir daugybę augalų yra uždegimus sukeliančių baltymų — lektino, sutrikdančio svorio metimo procesą ir užkertančio kelią link įvairių su sveikatos gerinimu susijusių tikslų. Prie augalų poveikio paradokso dietos populiarinimo nemenkai prisidėjo dainininkė Kelly Clarkson, tvirtinanti, kad šitoks maitinimosi šablonas padėjo sukovoti su autoimuninės ligos simptomais, išspręsti skydliaukės keliamas problemas ir koks netikėtumas!

  • Халохот его куда сообщения, этажами столом Не звони, клавиатурами почувствовал.
  • Телефонный звонок буквы, - больница.
  • - Вы можете улыбнулась нравилось.
  • - Где понимала, время и постучал.
  • Megyn Kelly atsiprašo už riebalų šalinimo | Moterų sveikata |

Susiję straipsniai Dietologė: štai kodėl kivius reikėtų valgyti su žievele   34 Tačiau, kaip ir reikia tikėtis, mitybos specialistų požiūris į šią prieš augalus nuteikiančią maitinimosi teoriją, yra skeptiškas. Kodėl gi? Daugelis tiesiog nemato pakankamai metodiką pagrindžiančių įrodymų, be to, teigia, kad atsisakius gana kelli svorio metimas S.

Gundry išbrokuotų produktų, galima ne tik nepatirti jokios naudos, bet net prisidaryti žalos. Tada jau patys spręskite, ar verta besąlygiškai pasitikėti autoriumi. Kokie pagrindiniai augalų poveikio paradokso dietos principai? Paprastai tariant, augalų poveikio paradokso dieta yra ribojimu pagrįsta maitinimosi programa, kuria vadovaujantis užribyje turėtų likti produktai, turintys lektino, t.

Stambesni žmonės sudegina daugiau kalorijų, negu mažiau sveriantys.

Augalų poveikio paradokso dietos šalininkai ragina atsisakyti vaisių paliekant tik sezoninius, mat juose lektino koncentracija mažesnė ir įvairiausių daržovių įskaitant pomidorus ir agurkus, nebent juos nuluptumėte ir pašalintumėte iš jų sėklas, taip sumažindami lektino dozętaip pat pieno ir gyvulinės kilmės produktų, kurių šaltinis — grūdais šeriami gyvuliai.

Ko dar rastumėte begaliniame vengtinų produktų sąraše? Ogi rafinuotų krakmolingų gana kelli svorio metimas, kaip antai bulvių traškučiai, duona ir kepiniai na, pastaroji rekomendacija išties nėra suvis neracionali.

deena prarasti svorio Jersey kranto reikia valios jėgų norint numesti svorio

Atsisakyti turėtumėte ir sojos, tofu, cukraus bei masės kitų produktų — vargu ar yra prasmė visus juos čia suminėti. Gal susidarė įspūdis, kad dietos autoriaus tikslas — išdėti į šuns dienas viską, ką žmonės valgė per visą civilizacijos gyvavimo istoriją?

Vis dėlto taip plačiai S.

SUSIJĘS: Kodėl tiek daug moterų kūno gėdos pačios

Gundry neužsimojo: šį tą jis siūlo palikti. Tai, aišku, mažai lektino turintys produktai, tokie kaip žiediniai kopūstai, brokoliai, salierai, svogūnai, morkos, lapinės daržovės, žole šertų paukščių mėsa ir jautiena, taip pat laisvėje besiveisiančios žuvys. Visgi labiausiai sugluminti, matyt, turėtų ilgokas įvairių papildų sąrašas. Minėtina, kad į jį įtraukti papildai — paties belektininės dietos autoriaus platinama produkcija.

Nuorodos kopijavimas

Bet kuo gi prasikalto lektinai? Lektinų augalai įgavo evoliucionuodami. Šie baltymai, pasak Sh. Palmer, — tai gynybinę funkciją atliekantys junginiai, atgrasantys parazitus, saugantys nuo virusų, neigiamo saulės poveikio ir įvairių kenkėjų. Augalų poveikio paradokso dietos propaguotojai įsitikinę, kad būtent šios medžiagos gana kelli svorio metimas įvairiausių sveikatos problemų ir ligų.

sudeginti kūno riebalus per 2 savaites kiek svorio per dvi savaites

Deja, daugelis taip teigti leidusių tyrimų buvo atlikti devintajame ir dešimtajame praeito amžiaus dešimtmečiuose, be to, eksperimentų subjektais dažiausiai būdavo žiurkės, o ne žmonės.

Tada kodėl augalų poveikio paradokso programos šalininkai gana kelli svorio metimas, kad lektinai taip ir taikosi mus sudoroti? Remiantis C.

Kiek kalorijų sunaudojate ir kiek sudeginate? - DELFI Gyvenimas

Sass aiškinimu, didelės termiškai neapdorotų lektinų dozės, kurias pavyksta gauti, tarkim, su nevirtais lęšiais arba pupelėmis, gali sudirginti virškinimo traktą ir mažinti organizmo gebėjimą pasisavinti tam tikrais maistines medžiagas. Tačiau tiesa ta, kad mirkant, verdant, daiginant ir fermentuojant lektinų turinčius produktus, šių baltymų koncentracija sumažėja iki jokio neigiamo poveikio neturinčio kiekio.

liekni čia svorio netekimas proc

Nors daugelyje vaisių ir daržovių taip pat yra lektinų, produktų teikiama nauda tikrai kompensuoja bet kokius trūkumus. Dieta ©  Shutterstock Atvirai sakant, gali pasisekti, tačiau tikrai ne dėl tos priežasties, apie kurią galvojate ir apie kurią kalba jos sudarytojai. Norintieji sulieknėti, tikrai gali pasidaryti sau meškos paslaugą atsisakydami visų lektinų gausių produktų — neskaidytų grūdų, ankštinių kultūrų ir daržovių, mat kaip tik jie yra ląstelienos šaltinis, todėl paprastai rekomenduojami tiems, kurių svajonė — pasidžiaugti mažėjančiais skaičiais svarstyklių ekrane.

Tai ypač pasakytina apie daug lektino turinčias ankštines daržoves. Su jomis pavyksta gauti nemažai baltymų, o sočiųjų riebalų jose labai mažai ir tai puiku, nes pastarieji siejami su padidėjusia širdies priepuolio ir insulto rizikatodėl jos efektyviai padeda atsikratyti papildomų kilogramų ir išlaikyti norimą svorį.

Sausio 12 d. Tai m. Daugelis iš mūsų be to, jūs žinote, internetiniai troleibai pastebi, kad darant apgaulingus komentarus apie žmonių svorį, nesvarbu, ar jis yra internete, ar asmeniškai, visiškai negerai. Maria parodoje kalbėjosi su "Megyn" apie savo naują poziciją dėl fitneso ir kūno įvaizdžio, po to, kai paskelbė prieštaringą savo įvaizdį m.

Taigi, jei domina, ką mano mokslininkai, žinokite, kad tuo atveju, jei apriboti kalorijas jums — pernelyg didelis iššūkis, svorio pavyks numesti perėjus prie ankštinių daržovių gausaus raciono. Kas akcentuojama atsiliepimuose apie augalų poveikio paradokso dietą? Jei pasidomėtumėte atsiliepimais apie augalų poveikio paradokso dietą, rastumėte krūvą įvairiausių personažų pasiųstų žinučių, kuriose jie džiūgauja stebuklinga dietos galia ir alpsta iš laimės, kad jau sulieknėjo ir ypač puikiai jaučiasi.

mesti svorį | greenclean.lt

Žvilgsnis, be abejo, užkliūtų ir už kritiką žarstančių dietologų bei gydytojų recenzijų. Vienos apžvalgos autorius tiesiai šviesiai rėžė, kad augalų poveikio paradokso dieta sudaryta remiantis nepagrįsta nuostata, jog ankštinės daržovės sukelia ligas.

svorio praradimas udemy lorie kane svorio netekimas

Kitos apžvalgos pabaigoje prieinama prie išvados, kad laikytis tokios dietos — labai brangu ir sudėtina, nekalbant jau apie visišką raciono disbalansą. Griežtai prieš nusistatę ekspertai vienas kitam neprieštarauja ir nieku gyvu nerekomenduotų belektininės dietos. Teisybės dėlei reikia užsiminti, kad yra keletas aplinkybių, dėl kurių visiems kritiškų recenzijų autoriams tenka sutikti su tam tikromis išlygomis.

Sergant kokia nors autoimunine liga pvz.

xlr8 riebalų degintojas svorio netekimas cukraus ar riebalų

Vis dėlto tokį eksperimentą reikėtų atlikti prižiūrimiems oficialia praktika užsiimančio dietologo ne savarankiškai! Pabaigai Laikantis augalų poveikio paradokso dietos tenka atsisakyti begalės sveikų produktų, priskiriamų svorį mažinančių ir savijautą gerinančių kategorijai.

Stephenas Thompsonas ir Tyronas Woodley Scanpix nuotr. Woodley ir S. Thompsono susirėmimas.

Dietos principai nėra pakankamai pagrįsti moksliniais tyrimais. Tad net tuo atveju jei manote, kad esate alergiški kokiam nors maistui, bus geriau, jei kreipsitės į gydytoją arba dietologą ir paprašysite, kad sudarytų būtent jums tinkamą individualaus maitinimosi planą.

Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.