Dėja riebalų deginimas, Dietologė: ar mityba galima atsikratyti pilvo riebaliukų?


Jis atsakingas už gliukozės pernešimą iš kraujo į kepenis ir raumenis, taip pat už svorio augimą.

Post navigation

Kiek jo ir kada jis išsiskiria, priklauso nuo dėja riebalų deginimas, kaip dažnai ir kokį maistą valgome. Kaskart pavalgius ar užkandus, net ir sveikų produktų, mūsų kūnas gauna daugiau energijos, nei tuo metu reikia organizmo funkcijoms palaikyti. Dalis energijos panaudojama iškart, dalis — paverčiama glikogenu, kuris laikinai kaupiamas raumenyse bei kepenyse tam, kad būtų panaudotas kai prireiks.

dėja riebalų deginimas barbara jean reba praranda svorį

Visas kitas maisto perteklius paverčiamas riebalais ir laikomas riebalų ląstelėse. Insulinas šiame procese dėja riebalų deginimas svarbų vaidmenį, nes jis siunčia signalą organizmui, kad Jūs ką tik pavalgėte ir turite deginti energiją, kurią gavote su maistu, o energijos atsargas palikti ateičiai — kai organizmas kurį laiką maisto negaus. Laikinai kaupiama raumenyse ir kepenyse. Paverčiama riebalais ir laikoma riebalų ląstelėse.

Taip pat svarbu, kokį maistą renkatės.

KADA ORGANIZMAS PRADEDA DEGINTI RIEBALUS?

Daug angliavandenių turinčio maisto vartojimas skatina insulino išsiskyrimą organizme, kuris, kaip minėta pirmiausia siunčia signalą deginti energiją, kurią gavote ką tik, o likusią — kaupti ateičiai. Tad, jis tampa tiesiogiai atsakingas už riebalinio sluoksnio didėjimą. Valgant baltyminį maistą insulino išsiskiria daug mažiau, o daug riebalų turintį — minimaliai.

Praėjus kelioms valandoms po valgymo, cukraus kiekis kraujyje susinormalizuoja, insulino lygis nukrenta. Tuomet pradedamos deginti gliukozės atsargos raumenyse ir kepenyse.

  1. Riebalų deginimo pagrindai - Sporto Bulvaras
  2. Laimingas numesti svorio

Dėl šių atsargų mūsų kūnas normaliai funkcionuoja, kai ilgesnį laiką negauname maisto, pvz. Kaip jau supratote, jeigu valgome dažnai, kad ir po nedaug, insulino lygis net nespėja nukristi, todėl visą dieną gyvenama energijos kaupimo rėžimu.

dėja riebalų deginimas svorio metimo rio rancho

Jei nevalgome kelias valandas, insulino lygis sumažėja ir tai yra signalas mūsų organizmui pradėti deginti sukauptą energiją, kuri yra — laikinai saugomas kepenyse ir raumenyse glikogenas.

Tik tuomet, kai šios atsargos pasibaigs, organizmas persiprogramuos iš gliukozės deginimo į riebalų deginimą ir energijai pradės naudoti riebalinį sluoksnį.

dėja riebalų deginimas maksimalus svorio metimas per savaitę

Kiek laiko trunka, kol organizmas išnaudoja gliukozės atsargas priklauso nuo Jūsų mitybos. Jeigu vartojate daug angliavandenių, tuomet kepenys pilnai užpildytos glikogeno atsargomis ilovemakonnen mesti svorį visas jas išnaudoti prireiks parų.

  • Svorio netekimas t2dm
  • Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą.
  • Deginimas riebalų numesti svorio
  • Kaip greitai numesti svorio – sulieknėti? Riebalų degintojas

Tik tuomet, prasidės riebalų deginimas jeigu per tą laiką nepapildysite glikogeno atsargų. Tai nereiškia, kad turite nevalgyti tris dienas, tam kad organizmas pradėtų naudoti riebalų atsargas. Svarbiausia, turite išnaudoti glikogeno atsargas, nes kol jų bus, tol organizmas degins gliukozę.

Patarimus, kaip išnaudoti glikogeną, esantį raumenyse ir kepenyse rasite mūsu KETO vadove.

dėja riebalų deginimas svorio metimo patarimai per 2 mėnesius