Kaip mes lengvai numetame svorio


Tai kodėl žmonės taip lengvai susižavi dieta, kuri padės per kelias dienas atsikratyti nereikalingų kilogramų? Jis tvirtina — vien faktas, kad egzistuoja gausybė dietų, rodo, jog nė viena iš jų neveikia. Kad būtume gyvi, organizmas priverstas tam skirti dalį turimos energijos: turi dirbti smegenys, širdis, plaučiai, kepenys, žarnynas, inkstai Reikia palaikyti ir kūno temperatūrą, o visam tam reikia energijos.

Kaip maitintis sveikiau?

O dietos — tai kažko apribojimas. Pavyzdžiui, žmonėms sakoma: nors per dieną organizmui reikia kalorijų, sumažinkite jas iki Kas iš to išeina? Organizmas su tik tiek gautų kalorijų negali atlikti visų gyvybinių funkcijų. Ką tokiu atveju daro organizmas?

Petrikytės dieta: per 10 dienų – minus 10 kilogramų

Jis įjungia taupymo režimą, pradeda lėtinti medžiagų apykaitą. Negana to, dabar pasaulyje populiarus teiginys, kad visai nesvarbu, iš kokio maisto gausite kalorijų — svarbiausia jų gauti. Anot mediko, tai absurdiškas ir absoliučiai neteisingas teiginys. Gydytojas aptarė tris itin populiarias dietas, kurios gali sutrikdyti jūsų sveikatą ir kurių geriau niekada nebandyti.

Tam momentui reikia greitai numesti svorio ir atgauti kūno linijas.

kaip mes lengvai numetame svorio

Galbūt staiga numesti devynis kilogramus būtų fantastika. Ši dieta trunka devynias dienas ir susideda iš trijų etapų. Pirmos trys dienos — vien ryžiai, virti vandenyje be druskos ir jokių pagardų. Kitas tris dienas — vištiena — viena, dvi krūtinėlės.

KAIP NUMESTI SVORIO - VLOG№4

Paskutines tris dienas — nesaldūs obuoliai. Jeigu mes greitai numetame svorio ir nustojame laikytis dietos, visą svorį ataugame ir priaugame kaip mes lengvai numetame svorio dar daugiau. Gamtos apgauti negalime — ji niekada neklysta. Pasak profesoriaus, laikantis šios dietos staiga nukrenta devyni kilogramai dėl to, kad organizmas atsikrato vandens pertekliaus — žmogus tiesiog palengvėja. Ryžiuose, kaip teigia daktaras, nėra nieko naudingo — išvirti jie tampa greitais angliavandeniais, tiesiog cukrumi.

Vaisiai — tai fruktozė, pats blogiausias iš visų galimų cukrų.

Jūs per tas devynias dienas apvagiate savo organizmą. Kaip mes lengvai numetame svorio dietos griežtai negalima laikytis nėščioms, maitinančioms moterims, sergantiems žmonėms. Visiems šiems asmenims ypač reikia maistinių medžiagų, o pasirinkę šią dietą jų tikrai negausite. Įgijote formą, o paskui maitinkitės tinkamai, bet nereikia galvoti, kad pasilaikėte dietos, numetėte devynis kilogramus ir toliau būsite mažesnio svorio, jeigu grįšite prie ankstesnės mitybos.

Atsakymas į pagrindinį klausimą: kiek galima numesti svorio per mėnesį?

Grikių dieta Ši dieta itin griežta. Septynias dienas galima valgyti tik grikius be jokių pagardų taip pat be druskos ir gerti neriebų — 1 proc. Grikiai iš vakaro užpilami verdančiu vandeniu ir brinkinami per naktį. Per parą rekomenduojama suvalgyti tik vieną stiklinę grikių.

Kaip yra iš tiesų? Tiesiog su dukra Andželika neapsikentėme mus kankinusio antsvorio ir neteisingo maitinimosi, kai neturėdamos laiko valgydavom vos vieną kartą per dieną. Daugelis turime šitą bėdą. Ji atsiranda tada, kai žmogus nesusitvarko su dienotavrke psichologiškai.

Valgymo intervalai neribojami, tačiau paskutinį kartą leidžiama valgyti likus 4—5 valandoms iki miego. Taip pat per dieną būtina išgerti pusantro litro skysčių: vandens, arbatos, bet be cukraus.

  • Spausdinti Visiems žinoma tiesa - gerti vandenį sveika ir naudinga, tačiau kiek iš mūsu iš tikrųjų kasdien išgeria bent pora stiklinių paprasto vandens?
  • Tinkamos mitybos pasirinkimas - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - greenclean.lt
  • greenclean.lt - Vandens nauda organizmui
  • Peržiūrų skaičius: Jūs priaugote svorio ir nusprendėte, kad jums gana.

Iš tikrųjų tai itin griežta monodieta. Dėl druskos trūkumo organizme galite pradėti jausti galvos skausmą ir silpnumą, gali nukristi ir kraujo spaudimas. Didesnė numesto svorio dalis tenka ne kūno masei, o atsikratytam vandeniui. Svoris prarandamas per greitai.

Nuorodos kopijavimas

Kas man dar nepatinka, kad sakoma, jog valgyti galite tiek kartų per dieną, kiek norite. Kiekvieną kartą pavalgius mūsų kraujyje padidėja insulino kiekis, t. Tai netinkamas maitinimosi būdas. Unikauskas sako, kad prieš laikantis šitos dietos derėtų pasitarti su gydytoju, ar galite sau tai leisti.

Ši dieta ypač pavojinga, jei sergate lėtinėmis ligomis. O jei esate nėščia ar maitinate kūdikį, šios dietos laikytis šiukštu negalima. Japoniška dieta Ši dieta turi konkretų dviejų savaičių meniu.

  1. Cyt 3 riebalų degintojas
  2. Drabužiai susidėvi, susivelia, plyšta, mes priaugame ar numetame svorio, o vaikai auga tarsi ant mielių.
  3. Aprangos išpardavimas: ką pirkti ir ko nepirkti | Žurnalas Lietuvė
  4. Prarasti 3 colius kūno riebalų
  5. 20 priežasčių, kodėl nekrenta papildomi kilogramai - DELFI FIT
  6. Mažai riebalų ir svorio

Jos laikantis negalima vartoti alkoholio, cukraus, druskos, bulvių ir miltinių patiekalų. Nurodymų yra ir daugiau, svarbiausia — neleidžiama nieko keisti savo nuožiūra ir fantazuoti, konkrečią dieną reikia valgyti tai, kas nurodyta. Rekomenduojama gerti daug vandens, taip pat vartoti vitaminus, nes japoniškos dietos, kaip ir daugumos dietų, valgiaraštyje jų nėra užtektinai.

Beje, kaip ir mineralų. Bet trūksta produktų įvairovės, o tai nėra gerai.

Kaip numesti svorio

Ypač negerai, kad nėra druskos, nes jos maiste privalo būti, nors ir negali būti per daug. Didelis riebalų kiekis mūsų kūne nėra visų problemų priežastis. Riebalai mūsų nesusargdina, jie tėra mūsų netinkamos mitybos rezultatas. Be to, laikantis šios dietos būtina valgyti daug vaisių — daktaro manymu, per daug. Ši dieta nėra vienareikšmiškai bloga, bet joje trūksta įvairovės, druskos ir yra per daug cukrų, jeigu kalbėsime apie žmogų, kuris atsparus insulinui ir kuriam reikėtų visai iš mitybos raciono pašalinti angliavandenius.

Taip neturi būti. Ir neįmanoma šių apribojimų laikytis nuolat.

kaip mes lengvai numetame svorio

Pasak jo, apskritai žmogus būna suinteresuotas ne dieta, nes dažniausiai ji jam netgi nepatinka, tačiau jam rūpi sumažinti svorį, todėl aukojasi. Bet turite įsimininti — gamtai valios pastangomis nepasipriešinsite.

Dietų aprašuose teigiama, kad riebalai sukelia diabetą, širdies ligas, didina kraujo spaudimą ir užnuodija kepenis, dėl ko kraujyje padaugėja cholesterolio.

kaip mes lengvai numetame svorio

Išties nutukimas sukelia daugybę ligų, tačiau visas šis pasakojimas apverčia situaciją aukštyn kojomis — vežimas pastatomas prieš arklį. Aukštas kortizolio, cholesterolio lygis, kraujo spaudimas, kepenų suriebėjimas ir nutukimas — visa tai yra rezultatas vienos ir tos pačios priežasties — mūsų neteisingos mitybos.

Kol mūsų mityba bus teisinga, nebus ir širdies ligų, ir aukšto kraujo spaudimo, ir riebių kepenų, ir aukšto cholesterolio lygio, ir diabeto ar atsparumo insulinui. O kas yra bloga mityba? Tai cukraus, ypač fruktozės, valgymas, keliantis kortizolio lygį, dėl ko patiriame lėtinį stresą.

Štai kaip viskas vyksta — viskas prasideda lėkštėje. Nors žmonėms, ypač moterims, labai svarbus skaičiukas, kurį rodo svarstyklės, pasak mediko, svarbu kur kas daugiau skaičių: — svoris.