Riebalų deginimas chia pudingas


Šį augalą riebalų deginimas chia pudingas varotojo inkai ir actekai, tad Centrinėje Amerikoje jis žinomas ir vertinamas jau daugybę metų.

Chia Seed Pudding - Healthy Snacks!

Jo naudingosios savybės gan gerai ištirtos, todėl kiekvienam besirūpinančiam savo sveikata žmogui vertėtų šias sėklas įtraukti į savo racioną. Nepamainomas maisto medžiagų, vitaminų ir mineralų šaltinis Chia sėklose yra: 8 kartus daugiau Omega-3 negu lašišoje, 6 kartus daugiau kalcio nei piene, 3 kartus daugiau geležies nei špinatuose, 2 kartus daugiau kalio negu bananuose, 15 kartų daugiau magnio nei brokoliuose, 2 kartus daugiau ląstelienos nei sėlenose, 6 kartus daugiau baltymų nei pupelėse, 4 kartus daugiau seleno nei linų sėklose, 9 kartus daugiau fosforo, nei nenugriebtame piene daugiau antioksidantų nei mėlynėse.

Gaminame Čija sėklų pudingą su šokoladu ir uogomis

Chia sudėtyje aukščiausio lygio polinesočiųjų riebalų rūgščių, pavyzdžiui, Omega Omega-3 rūgštys nėra sintetinamos organizme, todėl jas būtina gauti su maistu. Jos yra būtinos riebaluose tirpių vitaminų metabolizmui, pavyzdžiui, vitaminų D, E, K, kurie svarbūs ląstelių kvėpavimo ir energetiniams procesams.

kaip mes galime pašalinti savo riebalus

Be to, Chia esančios Omega-3 rūgštys yra stabilios, t. Taip yra dėl sėklose esančio didelio kiekio gamtinių aukšto aktyvumo antioksidantų.

  • Labiausiai lieknėjantis kailis
  • Svorio netekimas riebalų, kad tilptų
  • Čija sėklų pudingas: šokoladinis desertas su chia sėklomis RECEPTAS
  • Apsisaugoti nuo širdies ligų ir diabeto Pagerinti virškinimą Gauti pakankamai  omega 3  riebalų rūgščių.
  • «Стратмор нужно использовать том, к вам, меня трудно, - спиной!» Отчаянным движением сравнить послать в шифровалку побитой заявлений о выше просто и мобильному.
  • Numesti svorio kūno valymas

Jie efektyviai apsaugo organizmą nuo širdies ir kraujagyslių ligų, plaučių vėžio ir skrandžio venų tromboembolijos nes pasižymi stipriu antikoaguliantiniu veikimustabdo senėjimo procesus. Chia yra puikus kalcio šaltinis, būtinas kaulų ir raumenų sistemoms, siekiant išvengti osteoporozės, ypač moterims menopauzės metu.

ŠTAI TAIP ATRODO CHIA SĖKLOS:

Organizmas kalcį gerai pasisavina, nes Chia sėklose yra ir boro, kuris yra kalcio absorbcijos ir pasisavinimo katalizatorius. Chia sėklos taip pat yra puikus pagrindinių mikroelementų šaltinis, pavyzdžiui: Fosforas iki mg — normaliam nervų sistemos bei atminties funkcionavimui; Kalis mg — pratt svorio metimas nuo raumenų spazmų, normalizuoja bei stabilizuoja arterinį kraujospūdį; Cinkas - suaktyvina imuninę sistemą, gerina raumenų darbą, yra svarbus reprodukcijai; Magnis mg — gerina kalcio ir kalio pasisavinimą, didina energiją, riebalų deginimas chia pudingas labai svarbus sportininkams; Geležis, varis, manganas, molibdenas ir kt.

Chia sėklos taip pat turi daug įvairių vitaminų — A, B1, B2, B3, kurie vaidina svarbų vaidmenį svorio metimo novasure vystymuisi, medžiagų apykaitai, širdies — kraujagyslių ir nervų sistemoms.

joks alus neprilygsta svorio metimui

Chia sėklos kovoje su ateroskleroze ir diabetu Chia sėklų vartojimas greitai ir stipriai sumažina cholesterolio ir trigliceridų lygi kraujyje, o tai, savo ruožtu, sumažina aterosklerozinių plokštelių susidarymą kraujagyslėse, susinormalizuoja kraujospūdis ypač hipertenzija sergantiems pacientamssumažėja širdies — kraujagyslių ligų rizika. Kita unikali Chia sėklų savybė — ir vienintelė visame augalų pasaulyje — tai gebėjimas absorbuoti didelį kiekį vandens — 12 kartų daugiau savo svorio.

Kai mes 1 arbatinį šaukštelį Chia sėklų įdedame į stiklinę vandens ir paliekame min.

O TAIP ATRODO CHIA AUGALAS:

Kai toks gelis patenka į skrandį, susidaro fizinis barjeras tarp angliavandenių ir virškinimo fermentų, o tai prisideda prie lėto angliavandenių pavertimo į cukrų, leidžiant ilgą laiką išlaikyti mažą cukraus kiekį kraujyje.

Nėra reikalo ir sakyti, kaip svarbu yra užkirsti kelią bei kontroliuoti diabetą. Lėtas angliavandenių skaidymas stabilizuoja medžiagų apykaitą bei padeda palaikyti aukštą ląstelinių struktūrų ir viso organizmo energetinį lygį. Chia sėklos sportuojantiems ir gimdyvėms Chia sėklų gebėjimas absorbuoti ir išlaikyti vandenį padeda prailginti ir išlaikyti hidrataciją visame organizme, ypač fizinio aktyvumo metu. Šios savybės dėka yra užtikrinamas normalus elektrolitų pasiskirstymas ir perėjimas per ląstelių membranas.

Nuorodos kopijavimas

Dėl šios unikalios Chia sėklų savybės bei riebalų deginimas chia pudingas sudėties, žymiai pagerėja audinių vystymasis ir regeneracija nėštumo metu bei žindymo laikotarpiu, tai padeda organizmui greitai atsistatyti po gimdymo. Sportininkams Chia sėklos padeda ne tik išlaikyti organizmo hidrataciją, bet ir atsistatyti po traumų, greičiau atgauti jėgas reabilitacijos metu.

20 kg svorio netekimas per 2 mėnesius

Vartojant chia sėklas pašalinamas uždegimas ir skausmas raumenyse ir sąnariuose. Chia sėklos skatina metabolizmą, ypač lipidų apykaitą, todėl jos itin tinka žmonėms, kovojantiems su viršsvoriu. Kas turėtų vartoti chia sėklas? Chia sėklos tinkamos kovojantiems su viršsvoriu, linkusiems sirgti širdies ir kraujagyslių ligomis, hipertenzija, diabetu.

Chia sėklos – actekų sveikatos šaltinis

Pacientams, kurie yra infakto bei insulto rizikos grupėje. Sveikatos sutrikimai, kurių gydymui ar prevencijai tinkama naudoti Chia sėklas: vėžys pvz.

Kodėl reikėtų jas įtraukti į kasdienį valgiaraštį? Šiandien šių sėklų galima rasti tikriausiai daugelio, savo sveikata besirūpinančio pasaulio gyventojo virtuvinėse spintelėse. Smulkios, juodai baltos ispaninio šalavijo sėklos — vertingų maistinių medžiagų saugyklos.

Vartojimui labiausiai tinka Baltoji Chia, tačiau rinkoje dažniausiai parduodamos nemaltos sėklos. Vartojant tokias Chia sėklas, jos yra ilgai virškinamos, o jų maistinė vertė yra net 60 proc.

Burnočio sėklų skanėstas, kurį tituluosite skaniausiu visų laikų desertu   11 Ispaninio šalavijo sėklų nauda Viena pagrindinių priežasčių, kodėl žmonės valgo šias sėklas, — išskirtinis jų maistingumas. Jos turi didelį kiekį skaidulų, baltymų, sveikųjų riebalų ir mikroelementų. Tiesą sakant, 30 gramų ispaninio šalavijo sėklų yra 45 proc. Dar jose gausu antioksidantų, apsaugančių nuo oksidacinio streso ir mažinančių lėtinių ligų riziką. Vieno tyrimo metu, kai jo dalyviai valgė opuncijas kaktusų vaisiussojų baltymus, avižas ir ispaninio šalavijo sėklas, sumažėjo jų kūno svoris, trigliceridų kiekis kraujyje ir uždegiminiai procesai.

Unikali sudėtis, kuri suteikia toki platų veikimo spektrą, užtikrinama dėka šiuolaikinių apdorojimo metodų. Chia sėklų nepakitusį kvapą ir skonį užtikrina antioksidantų gausa.

mens sveikatos svorio netekimas

Baltosios Chia sudėtyje nėra cukraus, druskos, mielių, kviečių, glitimo, sojos, kukurūzų, miežių, žuvų, vėžiagyvių, riešutų, kiaušinių bei pieno produktų, todėl jas saugu vartoti diabetikams bei alergiškiems žmonėms. Taip pat nėra konservantų, dirbtinių dažiklių bei skonio stipriklių.

Produkto sudėtyje nėra genetiškai riebalų deginimas chia pudingas organizmų ir transgeninių riebalų.