Svorio sotumas. 20 maisto produktų, kuriuos reikia valgyti metant svorį - DELFI Sveikata


Kontaktai 20 priežasčių, kodėl jums nepavyksta numesti svorio Sportuoji, sveikai maitiniesi, darai viską, kad numestum svorio, o jis vis tiek nekrenta?

Vertėtų liautis manyti, kad nutukę žmonės badauja.

Tokią situaciją yra patyrę tikriausiai didžioji dauguma sulieknėti bandančių žmonių. Šį kartą pateikiame 20 dažniausiai pasitaikančių priežasčių, kodėl taip atsitinka. Paskaityk ir sužinok, ką darai ne taip.

Dažnai pasitaiko situacija, kad žmogus pradeda stresuoti, neva svoris krenta per lėtai, o tai iššaukia organizmo atsaką — jis pradeda kaupti atsargas.

  1. Visi mes skubame, rūpinamės studijomis, darbu, tėvais, vaikais, draugais, savo gyvenamuoju būstu, drabužiais, automobiliais, net nesusimąstydami, kad iš tikrųjų pagrindinė ir svarbiausia buveinė yra mūsų kūnas, kuriuo ir derėtų rūpintis pirmiausia ir kuo nuoširdžiau.
  2. Sara Haines svorio netekimas

Dėl tokių dalykų neverta jaudintis, juk mūsų svorio sotumas nuolat svyruoja tam tikrame intervale, pavyzdžiui, vakare sveriame šiek tiek daugiau nei ryte. Todėl neverta nerimauti ir alinti organizmo, nes tai teigaimų rezultatų neduoda.

  • Ieškoti Intuityvusis valgymas.
  • Svoris (antsvoris) ir sveika mityba
  • Ar riešutai naudingi metant svorį? | Riešutai
  • Dvidešimt svorio metimui palankiausių maisto produktų — ir tai pagrįsta mokslu — pristato independent.
  • Svoris - Sveikas Žmogus
  • Kūno priežiūros lieknėjimo centras noida
  • 20 priežasčių, kodėl jums nepavyksta numesti svorio

Žiūrėkite kiek ir ko suvalgote. Dar geriau, ne tik stebėkite, bet ir rašykite.

svorio sotumas

Kartais taip susikoncentruojame į sportą, kad svorio sotumas pamirštame pakoreguoti savo maisto racioną ir valgome viską kas tuo metu po ranka. Rinkitės maistą, kuriame gausu baltymų.

20 maisto produktų, kuriuos reikia valgyti metant svorį

Baltymai sumažina norą užkandžiauti, suteikia sotumo jausmą ir greitina medžiagų apykaitą. Jie labai svarbūs stengiantis sulieknėti. Nevalgykite per daug. Žmonės dažnai nesubalansuoja mitybos ir suvartoja daugiau kalorijų nei reikėtų.

Kaip iš tikrųjų sumažinti apetitą ir numesti svorio

Manai, tu taip nedarai? Pagalvok, ar nebūna taip, kad valgai skubėdamas ir tik vėliau pajauti, kad persivalgei ar pabaigi visą porciją, kad ištuštintum lėkštę, nors jau jautiesi sotus Nereikėtų taip elgtis.

Oh, keli ar keliasdešimt metų ilgesnio gyvenimo? Jeigu sveiko maisto teikiama nauda tau vis vien nerūpi… Metant svorį, nuo jo veikiausiai vis tiek nepabėgsi. Žinoma, net ir valgydamas vien pyragaičius, kaip tai padarė Kanzaso universiteto profesorius ir būdamas kalorijų deficite, kuo puikiausiai ir taip pat efektyviai, kaip vartojant tik sveikus maisto produktus numesi svorio. Jeigu tu svorio sotumas pasiruošęs — gali bandyti. O likusieji turėtų rinktis daugiausia sveikus maisto produktus, kadangi jie: pilni vitaminų, mineralų bei kitų naudingų medžiagų; turi mažiau kalorijų; suteikia didesnį sotumo jausmą.

Svarbu ne tik maisto kiekis, bet ir kokybė. Tavo valgomas maistas turi būti visavertis, jis ir suteikia sotumo jausmą, bei yra naudingas, nes jame gausu vitaminų ir mineralų, reikalingų tavo organizmui kievieną dieną.

svorio sotumas

Reikia pasirinkti, svorio sotumas sportas jums tinka, jei ketinate mesti svorį. Į jūsų sporto programą būtina įtraukti tvirtinimo pratimus, nes jie aktyvina riebaliukų deginimą, o tuo tarpu ir pagreitina svorio metimą. Persivalgymas — tikriausiai dažnaiusiai pasitaikanti klaida metant svorį.

svorio sotumas

Nesvarbu, ar persivalgei sveiko ar nesveiko maisto. Porcijas reikia riboti. Mitas, kad sveiko maisto galima valgyti bet kiek, nes jis netrukdo mesti svorio. Pradėjote sportuoti, bet visiškai pamiršote paprastas kasdienines veiklas.

20 maisto produktų, kuriuos reikia valgyti metant svorį - DELFI Sveikata

Po sporto taip pavargstate, kad ėjimą pakeitė važiavimas, o aerobika iš viso liko kažkur praeityje? Be reikalo, elementarūs ir nesudėtingi pratimai taip pat reikalingi. Patys sau kenkiate gerdami gėrimus, kuriuose gausu cukraus. Tai trukdo ne tik svorio metimui, bet ir visai organizmo savijautai. Atsisakykite ar sumažinkite tokių gėrimų kiekius.

svorio sotumas

Leiskite sau atsiplaiduoti ir išsimiegoti. Esant miego trūkumui, riebalai pirmiausiai pradeda kauptis ant pilvo ir klubų, apie svorio metimą nelieka nė kalbos. Galbūt jūsų problema yra per daug angliavandenių turintis maistas?

Ar riešutai naudingi metant svorį?

Angliavandeniai yra ta medžiaga, kuri bene labiausiai trukdo svorio metimui, svorio sotumas reikia kiek galima jų atsisakyti. Užkandžiaujate dažniau negu reikia? Teiginys, kad valgyti reikia po mažai, bet dažnai, dažniausiai nepasiteisina. Pabandyti verta, bet stebėkite save, kad dažnos porcijos būtų atitinkamo dydžio, o ne okios, kaip valgant įprastai. Nepamirškite išgerti pakankamai vandens. Nors yra nemažai literatūros nurodančios tikslų reikiamo išgerti vandens tūrį, vis gi reikėtų paskaičiuoti kiek konkrečiai jums jo reikia per parą.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Formulė labai paprasta — 0,03l. Vienam kilogramui jūsų svorio, tai reiškia, kad svorį reikia padauginti iš koeficiento 0,03 ir sužinosite, kiek vandens reikėtų išgerti per parą.

  • Mitybos planai 9 svarbiausi gydytojos dietologės E.
  • Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT
  • Kaip iš tikrųjų sumažinti apetitą ir numesti svorio - Sveikatos inžinerija
  • Gali būti, jog priežastį rado Adelaidės universiteto mokslininkai.
  • Peterson montana svorio metimas

Jokiu būdu nepiktnaudžiaukite alkoholiu. Alkoholio vartojimas kenkia norint numesti svorio, nes skatina apetitą ir lėtina medžiagų svorio sotumas. Be to, yra dar daug priežasčių, kodėl jo vartojimas iš viso yra nepatartinas.

Natūrali priemonė drakoniškam apetitui įveikti!