Kodėl riebalai dega mažu intensyvumu. Fizinis aktyvumas lieknėjimui


Pasvirkite aukštyn kojomis su svarmenimis. Kojų lenkimas ant treniruoklio. Ant pasvirusio suolo liemens pakyla. Koja pakyla ant skersinio. Vaizdo įrašas: intervalas ir intensyvus mokymas Jei dar kodėl riebalai dega mažu intensyvumu, kurios kardio treniruotės greičiau degina riebalus, vaizdo įrašas padės jums pasirinkti intervalinę apkrovą.

Nuo standartinio kardio jis skiriasi tuo, kad užsiėmimų metu kinta lygis ir tempas. Ši programa naudojama kultūrizme, nes padeda deginti riebalus neprarandant raumenų masės. Kardio treniruotės ant elipsės pavyzdys Naudodami elipsoidą, sudeginsite poodinius riebalus ir treniruosite pilvo, šlaunų, sėdmenų, nugaros ir kūno raumenis.

Elipsinis treniruoklis yra tinkamas kardio treniruotėms žmonėms, turintiems didelį svorį ar turintiems skaudžių sąnarių, nes jie neįtakoja šokinėjimo ir smūgių.

Judėjimas palei elipsinę trajektoriją mažina stresą, gerina nuotaiką.

7 Dalis // Aerobiniai pratimai ir riebalų deginimas

Žiūrėkite vaizdo įrašą, kaip atlikti kardio treniruotes elipsės formatu: Ant nejudančio dviračio Važinėjimas dviračiais yra patraukli veikla, tačiau treniruotės nejudančiu dviračiu taip pat turi neabejotinų pranašumų. Kai blogas oras, galite pedaluoti namuose ar sporto salėje. Jums nereikia nusipirkti papildomos įrangos pirštinių ir šalmo pavidalu, o raumenys gauna tokią pat apkrovą kaip ir įprasta dviračiu.

  • Kokios treniruotės greičiausiai degina riebalus - DELFI Gyvenimas
  • Prarasti svorio erekcija
  • Norint to pasiekti ji reguliariai atlieka 60 minučių trukmės mažo intensyvumo ištvermės kardio treniruotes ant steperio.
  • Aš valgau sveiką maistą ir neprarandu svorio

Be to, šio tipo širdies krūvis neturi kontraindikacijų. Žiūrėkite kardio treniruotės vaizdo įrašą apie mankštą: Vaizdo įrašas: kardio treniruotės su Tracy Anderson pradedantiesiems Ar tau patinka šokti?

Norėdami atsikratyti riebalų pertekliaus, naudokite pomėgį. Atlikdami mėgstamos muzikos pratimus, numesite svorio ir sustiprinsite širdies raumenį, veiksmingai veiksite prie savo figūros.

Mes siūlome pagrindinį šokių pratimų rinkinį pradedantiesiems iš fitneso trenerio Tracy Andersono, trunkantį 2 valandas: Su Jillian Michaels už riebalų deginimą Amerikietė Gillian Michaels yra svorio metimo kursų autorė.

Treniruotės su ja yra populiari namų sporto programa. Atkreipiame jūsų dėmesį į 50 minučių trukmės labai efektyvų riebalų deginimo pratimą, kuris treniruos kūno raumenis: Treniruojamės su Janet Jenkins namuose Kitas šokio kardio žaidimas su Holivudo trenere Janet Jenkins bus efektyvus kasdienis būdas atsikratyti poodinių riebalų.

Kokia yra kardio treniruotės nauda ir žala

Be to, šie pratimai padės padaryti kojas gražias ir tinkamas, lavinti sėdmenų raumenis ir palikti gerą nuotaiką visai dienai: Sveiki draugai. Kardio treniruotės riebalų deginimui gali veikti labai efektyviai, jei viskas bus padaryta teisingai. Mes galime numesti svorio skirtingu greičiu, didesniu ar mažesniu mastu išsaugodami raumenis, apie kuriuos bus diskutuota šiandien.

Ar tau nuobodu? Taip, taip, žinau, man seniai nebuvo paskelbta Susikaupė daug dalykų, draugai. Nuolatiniai skaitytojai ir prenumeratoriai tai pastebėjo. Dėkojame, kad nerimaujate ir laiškus rašote el. Netolimoje ateityje pasakysiu, ką veikiau. Tuo tarpu teisingai Tradiciškai prieš vasarą manau, kad labai svarbu paskelbti daugiau medžiagų apie svorio metimą ir kūno išsausėjimą, nes vasarą dauguma žmonių nori atrodyti gražiai, liekni ir seksualūs.

Kuo labiau save kankinsi, tuo geresniu rezultatu džiaugsiesi. Pasirodo, ši neginčijama tiesa seniai pasenusi. Norint iš tiesų atsikratyti nereikalingų kilogramų, jokiu būdu nereikia persistengti. Sportininkė Tik vidutinio intensyvumo krūvio metu reikalingą energiją kūnas gauna degindamas riebalus.

Taip atsitiko, kad mūsų raumenys atrodo daug gražiau be riebalų pertekliaus, todėl daugelis sportininkų, sportininkų ir paprastų žmonių visų pirma nori atsikratyti kūno riebalų. Nors dabar aš labiau išsiskiriu iš savęs, kad noriu atrodyti plonai ištisus metus, kaip ir dauguma žmonių, nes Mane labai motyvuoja nuolatinis rezultatas veidrodyje, o ne tik trumpalaikis patrauklus pasirodymas vasarą.

  • Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio
  • Usana svorio netekimas iš naujo
  • Sveikatos treniruotės Patobulintiems treniruotėms būdingi pratimai, atliekami žemu pulsu.
  • Lieknėjanti lėta viryklė

Norėčiau, kad jūs suprastumėte aerobikos pratimų mechanizmus. Taigi galite efektyviau valdyti savo svorio metimo procesą. Todėl šiandien aptarsiu labai aktualias problemas, kodėl riebalai dega mažu intensyvumu su širdies pakrovimu, kurių atsakymus patvirtina eksperimentai ir moksliniai tyrimai.

Kardio pratimai ir skirtumai nuo anaerobinių pratimų Yra daugybė kardio pratimų ir kelių rūšių fizinio aktyvumo, kurie gali pagreitinti riebalų deginimą.

  1. Tęsti šį sąrašą galima be galo, bet kokia prasmė?
  2. Kūno ryškinimo niuansai Šiame mitybos patarime pakalbėsime apie kūno ryškinimo niuansus.
  3. Tarp šių treniruočių skiriasi mankštos intensyvumas.
  4. Kai lytinis aktas baigiasi per greitai Kiek turėtų trukti lytinis aktas, geriausiai žino moteris, todėl jos ir reikia pasiklausti.
  5. Lieknėjantis kūnas

Apie juos kalbėsime su jumis. Pirmiausia nuspręskime, kas yra širdies krūvis ir kuo jis skiriasi nuo galios. Be deguonies. Norint tiekti energiją iš šios apkrovos, reikia angliavandenių glikogeno atsargų pavidalu. Tai bet kokia jėgos apkrova nuo kultūrizmo iki sunkumų kilnojimo ir kt.

Išvada: Svarbiausias skirtumas tarp šių pratimų rūšių yra tas, kad angliavandeniai glikogenas dega anaerobinės mankštos metu, o riebalų atsargos dega mankštos metu. Kodėl riebalai dega mažu intensyvumu nereiškia, kad kuri nors iš šių apkrovų yra geresnė. Tai tik leidžia suprasti, kad šios rūšies kroviniai turi skirtumų.

Apie bėgiojimą kaip apie riebalų deginimo įrankį

Atlikdami širdies darbą, galime pastebėti šiuos efektus: Riebalų rūgščių oksidacija riebalai dega tiesiogiai nedideliais kiekiais ; Padidėjusi kraujo apytaka padidėjęs kapiliarų skaičius ; Padidėjęs mitochondrijų mūsų ląstelių energijos stočių ir riebalus deginančių kodėl riebalai dega mažu intensyvumu skaičius; Glikolitinių jėgos raumenų skaidulų transformacija į oksiduojančias tvirtas ; Sumažėja išeikvojamas energijos kiekis ramioje būsenoje padidėja energijos vartojimo efektyvumas ; Galios apkrova turi šiuos efektus: Padidėjęs deguonies suvartojimas po treniruotės; Padidėjęs glikogeno kiekis raumenyse ir fermentuose; Padidėjęs raumenų susitraukimo efektyvumas dėl raumenų skaidulų padėties raumenų masėje optimizavimo - kūnas pradeda efektyviau lokalizuoti raumenų skaidulas, kad būtų lengviau įveikti apkrovą kodėl riebalai dega mažu intensyvumu Padidėja visos energijos sąnaudos glikogeno atliekos, medžiagų apykaitos greičio kodėl riebalai dega mažu intensyvumu, raumenų augimas ir kt.

Kaip jau pastebėjote, šios dvi apkrovų rūšys šiek tiek prieštarauja viena kitai. Kuo daugiau treniruositės sporto salėje, tuo mažiau ištvermės yra vienos rūšies raumenų skaidulų transformacija į kitas. Kita vertus, kuo daugiau bėgiojate, tuo mažesni ir silpnesni raumenys.

Nuorodos kopijavimas

super riebalų deginimo quamtrax nuomonės daryti ir kokį fizinį aktyvumą pasirinkti norint efektyviai numesti svorio?

Nes jei ketinate priaugti raumenų masės ir norite tai išsiaiškinti, tada nematau jokios priežasties artimiausiu metu galvoti apie kardio treniruotes, išskyrus retas išimtis. Jei jūsų tikslas yra graži, atletiška, liekna išvaizda, tuomet KELI fizinės veiklos rūšys: aerobinis ir anaerobinis bus geriausi variantai iškart.

Jėgos apkrova anaerobinė leis jums sutaupyti didžiąją dalį raumenų ir padidinti bendrą energijos sąnaudas, tuo pačiu pagreitindama riebalų deginimą dėl mažesnio cukraus kiekio kraujyje. Kardio pratimai aerobiniai leis jums tiesiogiai pradėti deginti riebalus jie lėtai degins riebalusmažins gliukozės kiekį ir ištvermės treniruotes. Beje, mažesnis gliukozės kiekis yra labai svarbus veiksmingesnio riebalų deginimo veiksnys, nes kuo greičiau mažėja ir sunaudojama gliukozė, tuo kaip numesti svorio cukraus kiekis kraujyje, tuo greičiau vyksta lipolizė ir riebalų deginimas.

Nepaisant to, kad energijos krūvis žymiai padidina bendrą energijos suvartojimą treniruotėse ir po jų, ji vargu ar padidina gliukozės sunaudojimą. Yra du eksperimentai šia tema: 1 eksperimentas: Šis eksperimentas parodė, kad jei sportininkas naudoja aerobikos treniruotes kartu su jėgos treniruotėmis, gliukozės sunaudojimas yra daug geresnis nei tada, kai jis naudoja tik jėgos treniruotes. Eksperimentas Nr. Ši išvada rodo pati save. Norėdami efektyviausiai sudeginti riebalus ir išlaikyti gražią mūsų raumenų formą Privaloma naudoti širdies krūvius kartu su energija.

Apie tuos kardio pratimus, kuriuos galime atlikti namuose ir sporto salėje, kalbėsime šiek tiek toliau, tačiau kol kas pasakykime, kuris širdies darbas geriau degintų riebalus. Kuris kardinolas geriau degina kodėl riebalai dega mažu intensyvumu Čia turime nuspręsti dėl tikslų, su kuriais susiduriate.

Apskritai širdies darbą galime padalyti į du tipus: Didelis intensyvumas labai greitas bėgimas. Mažas intensyvumas greitas ėjimas. Kodėl riebalai dega mažu intensyvumu mes kalbame apie ilgalaikius tikslus, tai, ko gero, geriau veikia didelio intensyvumo apkrova labai greitas bėgimaso jei šiuo metu kalbama apie riebalų deginimą, tada geriau veikia mažo intensyvumo apkrova greitas ėjimas.

Kuo mažesnis širdies darbas, tuo daugiau riebalų oksiduojasi sudeginama ir mažiau angliavandenių glikogeno Kita vertus: Kuo didesnis kardio intensyvumas, tuo labiau padidėja paskesnės energijos išlaidos atsigavimui. Kuo mažesnis širdies intensyvumas, tuo mažesnės būsimos energijos sąnaudos pasveikimui. Mes turime tam tikrą prieštaravimą. Kur vienoje kardio formoje yra pliusų, kitoje sukuriami minusai. Mes galime sudeginti riebalus, tačiau tokiu atveju jų sudeginsime labai mažai.

Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba. Be jokių abejonių, tam kad veiksmingai būtų deginami riebalai, privaloma stengtis nuolatos, ir tam, kad išlaikyti greitą medžiagų apykaitą, reikia valgyti kas valandas, kiekvieną dieną. Norint paspartinti savo medžiagų apykaitą ir būti arčiau tikslo turėti ryškius pilvo raumenukus, privalote rinktis tinkamą mitybą, tinkamais kiekiais. Būdas to pasiekti, tai 12 pagrindinių taisyklių. Svarbiausia iš jų yra tinkama mityba, ir treniruotės - ir dabar pats laikas to išmokti.

Štai keletas pavyzdžių: Kaip matome iš aukščiau pateikto pavyzdžio, riebalai deginami esant mažo intensyvumo kardio greitas vaikščiojimaso glikogenas angliavandeniai deginamas esant didelio intensyvumo kardio labai greitas bėgimas.

Bet jei sudeginote glikogeno atsargas, tada sumažėja cukraus kiekis kraujyje ir organizmas imasi riebalų oksidacijos. Be to, didelio intensyvumo kardiogeneracija sunaudoja daugiau kalorijų atsigavimo metu nei mažo intensyvumo. Tiems, kurie praleido pokalbio giją, atsakysiu į pagrindinį klausimą, kuri kardio būtų geriau deginti riebalus. Tai priklausys nuo jūsų tikslų, noro ir laiko riebalų deginimui.

O kaip intervalinis bėgimas?

Kokios treniruotės greičiausiai degina riebalus

Kas nežino, intervalinis bėgimas, grubiai tariant, yra aukšto ir žemo intensyvumo širdies pakaitos. Jei mažo intensyvumo širdies intervalai yra per trumpi, tada mes kalbame grynai apie didelio intensyvumo krūvį, kuris sudegins daugiausia glikogeno. Jei atliksite tokį bėgimą po jėgos treniruotės, aš nematau jokios priežasties daryti intervalus, galite tiesiog naudoti didelio intensyvumo kardio, nes turėsite didelio intensyvumo galios apkrovą, o po to - didelio intensyvumo kardio apkrovą.

Jūs prarasite daug raumenų, tačiau neabejotinai greičiau prarasite svorį.

kodėl riebalai dega mažu intensyvumu riebalų deginimo krosnies būdai

Jei raumenys jums yra svarbūs, tada širdies intervalas nėra jūsų metodas. Kada geriau daryti kardio? Ryte kardio treniruotės yra geros, kodėl riebalai dega mažu intensyvumu jūsų glikogeno atsargos yra išeikvotos, o jūsų kūnas priverstas deginti riebalų atsargas net esant dideliam intensyvumui, nes stebimas mažas cukraus kiekis kraujyje. Vakare geriau mokytis jėgos, remiantis mūsų bioritmais.

tai turi žinoti kiekvienas sportuojantis

Yra daugybė tyrimų, kurie patvirtina, kad jėgos treniruotės vakare yra daug efektyvesnės nei ryte dėl kelių priežasčių: Vakare - mūsų kūne stebimas energijos aktyvumo pikas.

Vakare visi mūsų raumenys yra labiau ištempti, kraujo apytaka veikia geriau, kūnas funkcionuoja stabiliau, koncentracija stipresnė. Yra nemažai profesoriaus Selujanovo eksperimentų, kurie patvirtina, kodėl riebalai dega mažu intensyvumu prieš riebalų ląstelę reikia suskaidyti į gliceriną ir riebalų rūgštis, po kurių šie riebalų lašai patenka į raumenis!

Išvada: Tiesioginis riebalų ląstelių deginimas neįvyksta! Pirmiausia jis suskaidomas lipolizėtada dega riebalų lašai raumenyse deginami riebalai. Taigi, kai išleidote riebalų lašus iš raumenų mažo intensyvumo kardio metu, jums reikia 30—50 minučių, kad kitos riebalų ląstelės suskaidytų, o kita kodėl riebalai dega mažu intensyvumu rūgščių dalis patektų į raumenis tolimesniam naudojimui. Tada tai yra teikiama, jei turite nuolatinį kalorijų deficitą ir mažą cukraus kiekį kraujyje. Praktiškai be išorinio streso riebalai suskaidomi ir riebiosios rūgštys gali patekti į raumenis iki paros ar daugiau.

Mes žinome, kaip stimuliuoti šį procesą. Jėgos treniruotės metu stresas ir skausmas skatina katecholaminų - adrenalino ir norepinefrino, kurie skaido riebalų ląsteles į gliceriną ir riebalų rūgštis, kurios dega mažo intensyvumo širdies metu, gamybą. Įrodyta, kad laisvosios riebalų rūgštys gali būti raumenyse 60—80 valandų, t. Norėčiau išsamiau pakalbėti apie trečiąjį punktą, būtent apie kardio treniruotes prieš jėgos treniruotes.

Juk dauguma žmonių tą pačią dieną treniruojasi širdies ir jėgos treniruotėse. Yra populiarus būdas, kai žmonės daro jėgos treniruotes po jėgos treniruočių, kad geriau sudegintų riebalus ir sumažintų cukraus kiekį kraujyje. Kaip sakiau, ši strategija yra labai bloga raumenų masei, kaip visi augimo faktoriai nuplaunami kardio metu.

kodėl riebalai dega mažu intensyvumu ty dolla ign svorio

Kodėl tai blogai? Visa tai atsitinka, kai trūksta kalorijų, kai nekyla abejonių dėl raumenų augimo, be to, tai neleidžia išsaugoti net ankstesnių raumenų apimčių, nes sunaikinami augimo veiksniai. Kaip mes žinome, raumenys yra labai glotnūs dalykai, kurie praleidžia daug energijos.

Jei jie taip pat dega, tada kūnas ramybės metu pradeda vartoti mažiau energijos, tai reiškia, kad sulėtėja riebalų deginimas. Yra daugybė eksperimentų pvz. Eksperimentas: Vedė 42 vyrus, kurie per pastaruosius metus nesportavo. Mokymai vyko 2—5 kartus per savaitę 6 mėnesius. Žmonės atliko ir jėgos, ir kardio treniruotes. Mokslininkai bandė išsiaiškinti, kaip geriausia treniruotis ryte ar vakare ir kokia tvarka atlikti kardio ir jėgos treniruotes.

kodėl riebalai dega mažu intensyvumu svorio metimo vadovas nutukusiems žmonėms

Tai nėra sudėtinga. Grafikai yra tokie: m - treniruotės vyksta Rytą nuo iki 10 ryto ; e - mokymai vyksta vakare nuo iki ; S - jėgos treniruotės; E - kardio treniruotės; Pvz.

Rezultatai: Paveikslėlyje parodytas šoninio plataus šlaunies raumens padidėjimas, kuris buvo stebimas skenavimo metu. Kaip matome, raumenų masė padidėja treniruotės metu vakare labiau nei treniruotės ryte m Toliau pateiktoje diagramoje parodytas sportininkų ištvermės pokytis, atsižvelgiant į tai, kokio tipo apkrovą jie pradeda treniruotis naudodamiesi kardio E ar jėga S.

Išvados: Treniruotės vakarais yra efektyvesnės raumenų masės formavimui nei treniruotės ryte. Jei mums svarbu išsaugoti raumenų masę, tada pirmiausia darome mažo intensyvumo kardio, tada jėgas.

Kita vertus eksperimentas buvo atliekamas su žmonėmis, kurie metus nesportavo, t. Todėl išvadą apie raumenų masės augimą galima praktiškai atmesti, tačiau tai svarbu išsaugoti daugiau raumenų tūrio.

Vargu ar užaugsite darydami kardio, bet jei tai darysite kodėl riebalai dega mažu intensyvumu jėgos treniruotes, sutaupykite daugiau raumenų. Kaip tu ten Ar ne per daug informacijos? Ar viskas aišku?

kodėl riebalai dega mažu intensyvumu nuostolių riebalų meme

Jei turite klausimų, paklauskite komentaruose. Stengiausi, ypač lengvas svorio metimas straipsnis būtų kuo paprastesnis ir suprantamesnis visiems. Tikiuosi, kad tai pavyko.

Kaip sudeginti riebalus naudojant kardio treniruotę

Dabar pažvelkime į konkrečią kardio treniruotę sporto salėje. Kardio treniruotės riebalų deginimui sporto salėje Mes susiduriame su klausimu, kaip efektyviausiai pastatyti kardio treniruotes sporto salėje. Mes žinome, kad jėgos treniruotės patiriamas stresas skatina katecholaminų: adrenalino ir norepinefrino, kurie veiksmingai skatina lipolizę riebalų skaidymąsigamybą.

kodėl riebalai dega mažu intensyvumu pašalinti gilius riebalus