Kaip Jurijus numetė svorio. Jurijaus mama atskleidė kitą jo pusę: „Vienas gyvenimo periodas buvo labai sunkus“


Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Sąžiningai to laikantis, įmanoma per dešimt savaičių numesti apie dešimt kilogramų. Kai kiekvieną savaitę stabiliai šiek tiek sumažės antsvoris, sumažės širdies ir kraujagyslių ligų, diabeto ir insulto rizika. Geri patarimai, kaip numesti 10 kg per 10 savaičių: Sumažinti kalorijų suvartojimą.

kaip Jurijus numetė svorio

Kiekvienas 0,5 kg kūno masės yra maždaug kalorijų. Kalorijos yra energijos saugyklos, gaunamos iš suvartoto maisto.

kaip Jurijus numetė svorio

Dauguma kalorijų yra sunaudojamos atlikti kasdienines veiklas valyti dantis, tvarkytis namuose, dirbti. Kai kaip Jurijus numetė svorio kalorijų perteklius, kūnas jas kaupia kaip riebalus ir dėlto didėja svoris. Jeigu tikslas yra per 10 savaičių sulieknėti 10 kg, tada reikėtų stengtis numesti per savaitę 1 kg svorio, o tai reiškia, sumažinti kalorijų suvartojimą kalorijų. Valgyti liesiau. Norint numesti 10 kg, labai svarbu sveika mityba.

Pranešti klaidą

Visada rekomenduojama prieš laikantis dietos pasitarti su gydytoju, kas geriausiai jums tinka. Į dienos valgiaraštį įtraukti daug daržovių ir vaisių. Rinktis liesą mėsą kalakutieną, vištieną, žuvįbaltymus ankštines daržoves pupeles ir kiaušinius.

Pradžia   »  Viršsvoris ir nutukimas — kaip sulieknėti Viršsvoris ir nutukimas — kaip sulieknėti4 lapkričio, kategorija Sveikata 8 komentarai peržiūrų 11  Spausdinti šį Įrašą Sarmatai gyd.

Vartoti visadalių grūdų makaronus ir duoną, o ne baltą duoną, batonus ir bandeles. Gerti daug vandens ir liesą pieną, kuris papildytų organizmo kalcio atsargas.

Kaip per dieną numesti vieną kilogramą? | greenclean.lt

Kalorijų suvartojimą kasdien sumažinti — kalorijų, kad bendras kalorijų suvartojimas per dieną būtų mažesnis. Būti fiziškai aktyvesniems. Mankšta ir kalorijų sumažinimas yra svarbiausi dalykai, norint sulieknėti.

Išsikelti tikslą sudeginti — kalorijų per dieną. Lengviausia sudeginti kalorijų yra nueinant apie 5 kg.

  • Kaip per dieną numesti vieną kilogramą?
  • Cpt patarimai dėl svorio
  • Jūs taip pat dainuojate?
  • Neįtikėtini Aloyzo Sakalo žmonos Daivos svorio pokyčiai: atsikratė 60 kg | Žmonėgreenclean.lt
  • Pakeitęs gyvenimo būdą atsikratė 60 kg: gydytojai jau ruošė neįgalumo dokumentus
  • Jurijaus mama atskleidė kitą jo pusę: „Vienas gyvenimo periodas buvo labai sunkus“ | greenclean.lt
  • Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.
  • Tai aukšto intensyvumo grupiniai užsiėmimai, kurių metu greitai sudeginamos kalorijos ir tikslingai stiprinamas visas kūnas.

Eiti tokiu žingsniu, kad šiek tiek paintensyvėtų kvėpimas, bet, kad būtų galima palaikyti pokalbį. Kitos kalorijas deginančios veiklos yra važinėjimas dviračiu, šokiai, bėgimas, plaukimas, slidinėjimas ir pan. Norint išeikvoti rekomenduojamą kiekį kalorijų, dviratį minti reikia 41 — 68 min. Didinti ištvermę. Daugiau kalorijų sudeginti ir paspartinti medžiagų apykaitą galima, įtraukus į savo savaitės dienotvarkę ištvermės treniruotę.

Raumenų audiniai degina kalorijas net poilsio metu.

Informacija Tikrovė Darna Visuomenė Valdymas

Kuo daugiau raumenų audinių, tuo daugiau kalorijų sudeginama per dieną. Rekomenduojama įtraukti pratimus, kurie treniruoja visas pagrindines raumenų grupes pečių, krūtinės, nugaros, rankos ir kojos.

kaip Jurijus numetė svorio

Tinka tokie pratimai atsispaudimai, pritūpimai, prisitraukimai, pratimai su svareliais, elastinėmis juostomis ir pan.

Stiprinti kūną.

kaip Jurijus numetė svorio

Reikėtų išsikelti tikslą atlikti numesti svorio vienoda ir kraujagyslių sistemą stiprinančius pratimus beveik kiekvieną savaitės dieną.

Per savaitę kardio pratimus reikėtų daryti bent min. Rekomenduojama 2 — 3 dienas daryti jėgos, o likusias 2 — 3 dienas — ištvermės treniruotes. Laikantis tokio sporto grafiko ir subalansuotai maitinantis, galima per savaitę numesti 1 kg ir po 10 savaičių — 10 kg.

Vesti mitybos dienoraštį. Mitybos dienoraštyje reikėtų kasdien pažymėti viską, ką per dieną suvalgote.

Tavo komentaras

Pasidalyti savo progresu su patikimu žmogumi, kuris palaikytų morališkai laikytis dietos ir sportuoti. Be to, reikėtų sugalvoti savęs apdovanojimo sistemą, kuri motyvuoti nemesti tikslo.

kaip Jurijus numetė svorio

Pavyzdžiui, pažadėkite sau nusipirkti širdies ritmą ir aktyvumą nuolat stebinčią išmaniąją apyrankę, kai numesite 5 kg. Tai motyvuos tęsti susidarytą kaip Jurijus numetė svorio planą, kol pasieksite trokštamų rezultatų. Jūsų komentaras Komentarų nėra.