Svorio netekimas pitta kūno tipas


Trys došos: vata, pita ir kapha Tikriausiai teko girdėti apie ajurvedoje išskiriamus svorio netekimas pitta kūno tipas kūno tipus — vatą, pitą ir kaphą.

Kūno Sudėjimo Tipai (ektomorfas,mezomorfas,endomorfas)

Tačiau abejojate, kuriam tipui priklausote? Ši trumpa klasifikacija padės išsiaiškinti tiesą!

  1. Kūno Sudėjimo Tipai (ektomorfas,mezomorfas,endomorfas) - Atletišgreenclean.lt
  2. Aš esu labai energingas 2.

Tai vėjas, prana, eteris arba, kitaip tariant, tai viskas, kas nuolat juda. Vata yra biologinis kosmoso gyvybinės energijos pasireiškimas.

svorio netekimas pitta kūno tipas ar palaimos medžiotojo žmona numetė svorio

Vatos tipo žmonės išsiskiria smulkiu kūno sudėjimu. Jų rankos būna plonos, nėra jokio riebalinio sluoksnio, o ant kojų galima pastebėti išryškėjusį venų tinklelį. Tai lieknos, gracingos moterys siaurais klubais ir maža krūtine bei kampuotais pečiais.

Šį populiarų indišką skanėstą yra visiškai nesudėtinga paruošti, reikia tik šiek tiek laiko. Desertui pirmiausia yra gaminamas jogurto sūris ind. Jūsų ajurvedinė konstitucija doša Atgal Jūsų ajurvedinė konstitucija doša.

Vata tipo moterų svorio netekimas pitta kūno tipas galima pamatyti ant podiumo, demonstruojančias madas.

Dėl tam tikrų priežasčių šio kūno tipo dailiosios lyties atstovės buvo pasirinktos kaip moteriškumo standartas šiuolaikinėje madų industrijoje.

Paprastai visi akivaizdūs vata tipo atstovai turi ilgas kojas arba bent jau ilgesnes negu pita ir kapha tipų atstovų. Jiems neretai traška sąnariai.

PITA prigimties tipą balansuojanti dieta (TESTAS)

Oda sausa, amžinai šaltos rankos ir pėdos; jiems visada šalta. Tikras vato tipas visada išlieka pastovaus kūno svorio, nepriklauso nuo to, kokia jų turtinė padėtis. Vata tipo atstovai vaikšto greitai ir visada nori valgyti bei gerti.

Jų apetitas nėra pastovus, mitybos režimo laikytis labai sunku. Tai ugnis ir ugninė virškinimo energija, kuri yra atsakinga už gyvybiškai svarbius procesus organizme. Viskas, kas patenka į kūną, turi būti perdirbtas ir įsisavintas, nuo maisto produktų iki kūno pojūčių, įskaitant viską, kas yra pamatoma ir išgirstama.

Tai pagrindinė pita tipo atstovų užduotis — išlaikyti kūno gyvybingumą ir gebėjimą adekvačiai suvokti realybę, apetitą ir troškulį.

svorio netekimas pitta kūno tipas tikslinė svorio metimo tikslo data

Pita turi milžiniškas šilumos atsargas, kurios sklinda iš manipuros arba saulės rezginio čakros. Pagrindiniai pita tipo žmonių bruožai — energingumas, ambicingumas ir agresyvumas.

svorio netekimas pitta kūno tipas jūsų būdas svorio netekimas

Tokie žmonės visada savo idėjas paverčia realybe ir gali patys susikurti asmeninę pasaką. Pita tipas yra susikoncentravęs į sėkmės siekimą. Tokie žmonės sutelkia visą dėmesį į vieną dalyką ir visa kita meta, kad pasiektų savo tikslą. Pita tipo asmenys ne tik reikalauja didžiausios pelno dalies, bet paprastai ją ir gauna. Be to, tokie asmenys gali būti puikūs tarpininkai tarp vata ir kapha tipo atstovų. Tai žemės ir vandens derinys, galinga energija patraukti ir sužavėti.

Prigimties tipo testas pagal Ajurvedą

Kapha yra stabilus ir inertiškas tipas, tvirtai stovinti ant žemės abiem kojomis. Tai labai žemiški žmonės, ko gero, geriausiai prisitaikę gyventi mūsų planetoje.

svorio netekimas pitta kūno tipas jai buvo sukurta šilumos riebalų deginimo priemonė

Kapha tipo žmonės įtaką daro svadhištana ir muladhara čakros, esančios genitalijų srityje. Šios čakros sudaro kapha tipo esmę.

Ajurveda: žmogaus prigimties tipo ir metų laikų sąsajų įtaka organizmo valymui

Kapha tipo priešingybė yra pita, o vata tipas yra tarsi jungiamoji grandis. Kosminiame lygmenyje vata yra judančioji, pita — dinaminė, o kapha — žmogiškoji jėga. Kapha asocijuojasi su motiniškumu, žindymu, rūpestingumu ir puoselėjimu.

Pavasaris, lietingas sezonas Vasara Svarbu atkreipti dėmesį, kad septynios dienos prieš ir septynios dienos po metų laikų pasikeitimo yra kritinės. Tuo metu yra palankiausia užsiimti kūno, proto ir minčių išvalymu. Šiuo pereinamuoju ir taip pat kriziniu skirtingoms došoms laikotarpiu reikia vengti žalingų įpročių, besaikio valgymo, neteisingo maisto ir gėrimų pasirinkimo, reikia atidžiai derinti prieskonius bei atsargiai pasirinkti skonius ir kvapus, o svarbiausia - bandyti padėti savo organizmui prisitaikyti prie metų laiko pasikeitimo.