Svorio metimas mane džiugina


Naujienos Svorio metimas tai nėra vien dietos laikymasis www.

svorio metimas mane džiugina

Kaip sakoma, yra paklausa, bus ir pasiūla… Labai gaila jaunų merginų, vaikinų, kurie matydami televizorių ekranuose ir populiarių žurnalų puslapiuose lieknus žmones susidaro nuomonę, kad visi turi būti liekni ir lieknumo siekimas tampa liguistu gyvenimo būdu. Populiariojoje enciklopedijoje — Vikipedijoje rašoma, kad dieta — žmogaus ar kito organizmo vartojamo maisto visuma, kuri gali skirtis dėl tradicinių, kultūrinių ar religinių įsitikinimų, sveikatos būklės ir kitų priežasčių.

Skirtingos dietos gali daryti sveikatai teigiamą arba neigiamą poveikį, nes tinkamai mitybai būtinas subalansuotas ir visavertis maistas, aprūpinantis organizmą pakankamu kiekiu angliavandenių, baltymų, riebalų, vitaminų ir mineralinių medžiagų.

Taigi, pradėkime nuo pradžių: vartojamo maisto visuma, kuri gali skirtis dėl tradicinių, kultūrinių ar religinių įsitikinimų. Ką tuo norima pasakyti? Ogi, kad pietiečiui, kuris gyvena šilto klimato zonoje, mato daug saulės reikia mažiau kaloringo ir kitokios sudėties maisto nei šiauriečiui, kurio organizmas priverstas labiau save aprūpinti šiluma iš gaunamų kalorijų. Jeigu pietiečiams super maistas yra Čija Chia sėklos, Goji uogos, svorio metimas mane džiugina mes, šiauriečiai, turim savo puikų super maistą — linų sėmenis ir kanapių sėklas.

Pietiečiai savo maistą gardina alyvuogių aliejumi, kuris, taip, yra sveikas ir naudingas organizmui, o mes turim savo auksą — linų sėmenų ir kanapių sėklų aliejų.

Sėkmės istorija: kaip Monika palengvėjo 7 kilogramais Svorio metimas Kilo. Ilgam atsisveikino su 7 kg, bet ne kilogramai buvo Monikos tikslas.

Nesakau, svorio metimas mane džiugina mums visai netinka alyvuogių aliejus, bet mes turime ne prastesnę, o gal net ir geresnę alternatyvą. Taip pat nereikėtų pamiršti, kad mes kiekvienas esame unikalus, todėl kas tinka mano kaimynei, nebūtinai tiks ir man.

Klienčių rezultatai ir atsiliepimai - lieknėjimo programa

Todėl kiekvienas savo mitybą turi susibalansuoti pagal savo sveikatos būklę, fizinį aktyvumą, bet tikrai ne pagal kraujo grupę ar akių spalvą… Laikydamiesi ribotos dietos, kur turime atsisakyti vienokių ar kitokių maisto produktų, ar net jų grupių, organizmui siunčiame pavojaus signalą. Taip, tuo metu mūsų svoris krenta, svarstyklių parodymai džiugina akis ir glosto širdį, bet pagalvokite ar esate pasiruošę visą likusį gyvenimą taip ir maitintis.

O tai ką tuomet turėsime kai nustosime tos dietos laikytis? Taigi, metėme bumerangą ir jis pas mus sugryžo. Ir dar gerokai padidėjęs. Ar mes to norėjome prieš pradėdami laikytis dietos?

  1. Nuo 83 iki 47 kg sulieknėjusi L. Kazlauskienė išdavė paslaptį: svoris ėmė tirpti | greenclean.lt
  2. Deginti riebalus teisingu būdu
  3. 50 ir negali numesti svorio

Greičiausiai ne. Turėtume išmokti klausyti savo orgnizamo siunčiamų signalų ir tinkamai į juos sureaguoti.

15 kg sporto klube palikusi Rūta: esu dar tik pusiaukelėje - DELFI Gyvenimas

Jeigu organizmas sako, kad jam reikia mėsos, galbūt mums trūksta geležies, kreatino, esančių raudonoje mėsoje. Kreatinas suteikia energijos, ištvermės, todėl jaučiamės energingesniais.

Jeigu organizmas reikalauja mango, moliūgo ar kitokio oranžinės spalvos vaisiaus ar daržovės, galbūt mums trūksta vitamino Svorio metimas mane džiugina. Suvalgę oranžinį vaisių ar daržovę papildysime savo organizmą beta karotinu, iš kurio organizmas pasigamins vitaminą A, reikalingą kaulams, akims, odai, nervų sistemai. Neignoruokime organizmo siunčiamų signalų, tik išmokime teisingai juos įvertinti.

Pranešti klaidą

Jei manote, kad organizmas reikalauja pyrago ar bandelės, gal jums tiesiog reikia pailsėti, gerai išsimiegoti? Na, o poreikis šokoladui nesvetimas moterims prieš menstruacijas.

Ir nebijokite gabalėlio gero juodo šokolado suvalgyti, nuo nedidelio gabalėlio nieko blogo nenutiks, o jo nauda netgi įrodyta. Tik visur ir visada reikia nepamiršti sveikos nuovokos ir saiko.

Nuorodos kopijavimas

Juk nebūtina poreikiui patenkinti suvalgyti viso šokolado. Jei gabalėlį lėtai sučiulpsite, burnoje esantys skonio receptoriai bus dirginami ilgesnį laiką, smegenys ilgiau gaus signalą, kad organizmas gauna tai, ko jam reikėjo ir užteks poreikiui patenkinti to vieno mažo gabalėlio.

Ir netgi mažulytis gabalėlis greito, nesveiko maisto nepadarys mums didelės žalos.

svorio metimas mane džiugina

Bet kiekvieną kartą prieš dėdami į burną tai, ko, iš esmės, neturėtume dėti, praveskime su savimi derybas — tris kartus savęs paklauskime ar tikrai norime to patiekalo.

Jei ir po trečio rimto pasikalbėjimo su savimi sau užtikrintai atsakysite, kad taip, numesti svorio dėvėti reikia, tikrai noriu, suvalgykite.

Svorio metimas tai nėra vien dietos laikymasis

Ir nejauskite sąžinės graužimo. Nes juk uždraustas vaisius skanesnis ir, deja, tada vienu kąsniu nebepasisotiname… Dieta, o tiksliau, subalansuota mityba padės susitvarkyti su savo kilogramais, bet reiktų nepamiršti, kad rezultatas ir geresnis, ir greitesnis bus derinant mitybą su sportu. Sportuojant ne tik papildysite savo endorfinų laimės hormonų svorio metimas mane džiugina, bet ir pagreitinsite organizmo atsinaujinimą.

Tai reiškia, kad greičiau susitrauks odos perteklius, atsiradęs dėl sumažėjusio svorio, padidės raumenų tonusas, turėsite daugiau jėgų ir energijos kasdieniame savo gyvenime. Na, o didesnis kiekis raumenų padės dar efektyviau mesti svorį, nes raumenys išeikvoja daugiau energijos — organizmas privalo juos aprūpinti deguonimi, pamaitinti, iš jų išnešti nereikalingas medžiagas, visam tam reikalinga energija — dega kalorijos.

svorio metimas mane džiugina

Projekto trukmė būna 2, mėnesiai, treneriai dalyviams sustato mitybos ir treniruočių programas, kas savaites dalyviai sveriami, matuojamos apimtys, fotografuojami, kad būtų galima stebėti pokyčius. Visada lengviau siekti tikslo, kai siekiamą rezultatą suskaidai į mažas dalis, atskirus etapus.

Jos neužgesina nei nelengvi mokslai VU medicinos fakultete, nei kasdienis triūsas sporto salėje.

Taip neprailgsta visas procesas, ilgiau užtenka užsispyrimo ir motyvacijos. O per 2, mėnesius įgyta mitybos ir treniruočių patirtis suformuoja kitokį požiūrį į patį maitinimosi procesą, maisto pasirinkimą ir pasibaigus projektui dalyviams nėra sunku ir toliau gyventi laikantis tokios pačios mitybos. Todėl, kad trenerių svorio metimas mane džiugina mitybos plane nėra uždraustų produktų, žmonės neturi kardinaliai pakeisti savo mitybos įpročių, o juos tik pakoreguoja gavę labai svarius ir konkrečius argumentus kodėl reikėtų maitintis būtent taip.

Kartais net labai drastiškų, kenkiančių sveikatai.

Argumentų kalba yra labai svari visose gyvenimo srityse, lygiai taip pat ir kai kalbame apie maistą ar treniruotes. Naujo sporto klubo adresas — Savanorių pr. Dalinkitės su savo draugais.