Svorio metimo būsena, Ar įmanoma greitai atsikratyti papildomų kilogramų?


Svorio metimo programos

Hormonų gamyba 2. Tačiau, čia mūsų svorio metimas ir prasideda! Nors žarnyno florai turi milžinišką naudą kalbant apie sveikatą, tačiau mes turėtume sutelkti dėmesį ties metaboliniais procesais ir imuninėmis savybėmis, nes būtent šie dalykai turi didelę reikšmę mūsų kūnui, tai ką matome išoriškai.

svorio metimo būsena

Niekas neturi tokios didelės įtakos svorio metimo greičiui, kaip žarnyno svorio metimas išlaikant jėgą ir jo būsena.

Žarnynas kontroliuoja kaip efektyviai Jūs lieknėsite, kontroliuoja medžiagų apykaitą. Teigiami pokyčiai žarnyne gali pagreitinti svorio metimą, pagerinti sveikatą, nes tai turi įtakos riebalų rūgščių ir angliavandenių pasisavinimui, gali kontroliuoti kiek kalorijų mūsų kūnas saugos kaip riebalą.

svorio metimo būsena

Su sutrikusiu žarnynu jūs galite valgyti tiek pat kiek sveikas žmogus, tačiau kalorijas savinsis visiškai kitaip. Taip pat, žarnyno gleivinės pralaidumas yra susijęs su padidėjusia insulino - hormono, skatinančio riebalų kaupimąsi gamyba ir alkio hormonu leptinu.

svorio metimo būsena

Laimingas žarnynas - sveikas kūnas Prisižiurėdami savo žarnyną - tik kokybiškas maistas, pakankamas kiekis ląstelienos, gausu kviečių ir kt Dažniausiai žmonės pradeda atvirkščiai - meta svorį, o vėliau, kai pasirodo sveikatos sutrikimai susirūpina savo sveikata, skrandžiu, žarnynu.

Suprasdami žarnyno svarbą mūsų kūnui ir svorio metimui galime žengti toliau!

Svorio metimo psichologija

Pirmas žingsnis Pašalinkite visus "blogus" maisto produktus iš savo mitybos raciono. Jūs laikotes dietos, todėl privalote griežtai prisižiurėti kas sudaro jūsų mitybą, o tokie dalykai kaip aliejus, papildomi riebalai, cukrus, nereikalingi ir nekokybiški angliavandeniai, kalorijų perteklius  turi dingti iš jūsų mitybos.

svorio metimo būsena

Antras žingsnis Pradėkite vartoti daugiau įvairiausių daržovių. Dažnai pasireiškia tokie požymiai, kaip padidėjas dujų kiekis, tačiau tai ženklas, kad žarnyno veikla taisosi.

Indrė Marija. Kvepavimo pratimai (Pranayama): Kapalabhati kvepavimas. Svorio metimas, energija.

Daržovėse daug vitaminų, mikroelementų, gliukozės, pektininių medžiagų. Daržovėse daugiau negu grūduose įvairių fiziologiškai aktyvių medžiagų: organinių rūgščių, rauginių medžiagų, eterinių aliejų, polifenolų, fitoncidų t. Valgant daržoves ypač žalias su kitu maistu, geriau svorio metimo būsena maisto sudėtinės dalys — baltymai, riebalai, angliavandeniai.

Ne paslaptis, daugelis mūsų, tiek moterys, tiek vyrai svajoja apie tai, kaip atsikratyti tų papildomų kilogramų iki tobulos figūros.

Trečias žingsnis Papildykite savo mitybą fermentuotais produktais, kurie susideda iš gerūjų bakterijų ir virškinimo fermentų. Keletas produktų - graikiškas jogurtas, varšė.

Sveikata ir svorio metimas

Visais svorio metimo būsena - žmogus į žarnyno vidų neįsibraus, todėl geriausiai jaučiate tik Jūs patys kas tinka Jums ir kas leidžia Jums jaustis sveikiems, geros savijautos. Siekiate greitai sulieknėti?

Svorio metimo programos Būti gražiai, sveikai ir darbingai yra šiuolaikinės moters būsenos forma Nr.

Susitvarkykite sveikatą, žarnyno veiklą. Prisižiurėkite produktus esančius mityboje.

6 moksliškai patvirtinti svorio metimo būdai

Suteikite virškinimui papildomai naudingų medžiagų, kaip gerosios bakterijos ir virškinimo fermentai iš naudingų maisto produktų. Ir galiausiai Atsakingai sportuokite! Straipsnio autorius - Jimmy Smith.

svorio metimo būsena

Šaltinis: bodybuilding. Straipsnį išvertė: SportasSveikata. Lt portalas. Paskelbta kategorijoje:.