Idealus pulso dažnis norint sudeginti riebalus


Treniruotės Mums labiau rūpi klausimas — kaip dirba jūsų variklis — širdis? Ar pakankamai ja rūpinatės? Ar leidžiate jai deramai pailsėti? Ar suteikiate progą pasitreniruoti? Antsvoris, netinkama, nepilnavertė mityba, sėslus gyvenimo būdas, nepakankamas fizinis aktyvumas, žalingi įpročiai alina širdies raumenį, silpnina jūsų variklio galią ir, deja, apsunkina gyvenimo kokybę.

Niekada ne vėlu sustiprinti tiek širdį, tiek kūną. Niekada ne vėlu pradėti važiuoti dviračiu, bėgioti, išbandyti intensyvų vaikščiojimą ar įvaldyti kardio treniruoklius.

Kardio išbandymas – širdžiai ir kūnui

Tikrai niekada ne vėlu… Bet geriau pradėti šiandien. O Vytautas pasirengęs atsakyti į visus kardio klausimus. Atėjus į bet kurį sporto klubą akis visų pirma užkliūva už taip vadinamų kardio treniruoklių — jų ten būna daugiausia. Šių treniruoklių pavadinimas sufleruoja, kad jie vienaip ar kitaip susiję su širdimi. Kam dar jie naudingi? Sporto klubuose šie treniruokliai išties užima garbingą vietą, nes idealiai tinka apšilimui bei ilgoms kardio treniruotėms. Nei vienas sporto klubo lankytojas nepradeda savo užsiėmimų be apšilimo, o daugelis jų taip pat mėgsta deginti kalorijas būtent ant šių treniruoklių.

Kardio treniruokliai padeda stiprinti širdies ir kraujagyslių sistemą, gerina metabolizmo funkciją, taip pat tirpdo riebalinę masę, padeda sutvirtinti raumenyną ir puikiai pakelia tonusą. Galiu drąsiai teigti, kad pusvalandis ant elipsinio treniruoklio suteiks tiek pat žvalumo ir egergijos kiek ir rytinis kavos puodelis.

Tačiau ar pernelyg intensyviai treniruodami širdį galime ne tik sustiprėti, bet ir pakenkti jai? Kaip protingai naudotis kardio treniruokliu? Kaip treniruotis norint teigiamų rezultatų — ištvermės, idealus pulso dažnis norint sudeginti riebalus širdies darbo, mažesnio riebalinio sluoksnio?

Vienas paprasčiausių ir kartu labiausiai paplitusių aerobinės kardio treniruotės intensyvumo vertinimo būdų yra širdies susitraukimų dažnio ŠSD stebėjimas ir vertinimas, išreiškiant jį procentais. Didelio intensyvumo treniruotės gali būti žalingos fiziškai silpniems bei vyresnio amžiaus žmonėms, o puikiai treniruotiems ir atletiškiems žmonėms išprovokuoti pervargimą, išsekimą.

Ar įmanoma pasiekti rezultatų dirbant vien su kardio treniruokliais?

Kaip vyrui atsikratyti gėdingo alaus pilvo: pratimai ir mityba

Kardio treniruotės puikus fizinio aktyvumo pagrindas, galintis padėti kontroliuoti svorį, didinti ištvermę, palaikyti stabilų širdies ir kraujagyslių darbą.

Deja, organizmui senstant vien kardio treniruočių nepakanka raumenų masei palaikyti. Apie keturiasdešimtuosius metus raumenų masė pamažu ima nykti, tad be jėgos pratimų išsiversti tampa neįmanoma. Jie ne tik formuoja raumenis, bet taip pat padeda lavinti judesius, lankstumą, laikyseną ir užtikrina sausgyslių stiprumą.

Dar daugiau, jėgos treniruotės sumažina raumenų sužeidimų riziką, ypač nugaros. Papasakokite plačiau apie populiariausius kardio treniruoklius.

Pradedantiesiems

Kokie jų privalumai ir  trūkumai? Pradėkime nuo dviračio… Dviračiai skirti treniruoti didžiajai daliai kojų raumenų. Dauguma ekspertų sutinka, kad dviračiai suteikia mažiausią krūvį sąnariams.

Tad žmonės, turintys kelio sąnarių problemų, dažniausiai renkasi dviračius treniruoklius, nes sportuojant įtakos neturi kūno masės krūvis, kuris dažnai apsunkina treniruotes ant bėgimo takelio ar elipsinio treniruoklio.

Kalorijos ir svoris nėštumo metu: kaip nesustorėti?

Smagu, kad daugelis mėgsta minti dviračius, tačiau prieš sėdant būtina tinkamai jį sureguliuoti ir pritaikyti jį savo ūgiui. Per daug sulenkti keliai, suriesta nugara tikrai nepadės patobulėti, o greičiau išprovokuos kelių sąnarių skausmus, nes būtent keliai gaus didžiausią krūvį. Jei sėdėsite per žemai, neleisite kojai atlikti pilnos judesio amplitudės, o tai reiškia, kad sunaudosite per mažai energijos ir kalorijų.

Tenka pripažinti, kad dviratis ir šiaip jau yra mažiau kalorijų deginanti priemonė nei kiti treniruokliai. Norėdami sudeginti kalorijų turėsite numinti net 6 km!

Presas per 5 minutes (KAIP GREITAI SUDEGINTI RIEBALUS)

Bėgimo takelis … Bėgimo takelis matyt laimėtų populiarumo varžybas bet kuriame sporto klube. Ir tam numesti svorio cebu svarios priežastys — tai daugiausiai kalorijų padedantis sudeginti treniruoklis.

idealus pulso dažnis norint sudeginti riebalus kaip numesti riebalus ir susitvarkyti

Intensyviai žingsniuojant kalorijų neteksite jau po 1,5 km. Patogus jis ir norint individualizuoti intensyvumą: greitis reguliuojasi nuo lėto ėjimo iki greito bėgimo, apkrovas didinti galima it renkantis skirtingo aukščio įkalnes. Tačiau netgi ėjimas gali būti perdaug sudėtingas turintiems viršsvorį arba kenčiantiems sąnarių skausmus. Tad jei kamuoja kelių sąnarių ar apatinės nugaros dalies skausmai — bėgimo takelis ne jums.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Elipsinis treniruoklis… Elipsiniai treniruokliai verti dėmesio bėgimo takelių konkurentai, ypač vengiantiems didelių apkrovų kojų sąnariams. Čia jie labiau tausojami.

idealus pulso dažnis norint sudeginti riebalus svorio netekimas bcp

Darbas vyksta atsistojus, o tam reikia daug raumenų darbo, vadinasi ir kalorijos deginamos ypač intensyviai. Jei kojų judesius papildysite dar ir rankų judesiais, kalorijų sudeginsite dar daugiau. Tačiau pradedantiesiems pradžioje rekomenduočiau rankų darbo atsisakyti. Stepas … Šie treniruokliai kaip ir elipsiniai mažiau apkrauna sąnarius, tad yra puiki alternatyva bėgimo takeliams.

idealus pulso dažnis norint sudeginti riebalus natūralūs gėrimai, skirti deginti riebalus

Keletas minučių ant stepo pareikalaus tikrai intensyvaus apatinės kūno dalies darbo, bet kalorijos tirps taip pat sparčiai. Pastaruosius treniruoklius itin mėgsta minti moterys, nes jų pagalba galima sustiprinti kojas bei sėdmenis. Kokia turėtų būti kardio treniruotės trukmė, pulsas, intensyvumas Tai priklauso nuo tikslo. Jei dirbsite mažesniu intensyvumutreniruotė turėtų būti ne trumpesnė, nei 30 min.

idealus pulso dažnis norint sudeginti riebalus riebalų slinkimas

Siekiantiems mažinti riebalinį sluoksnį taip pat teks paplušėti 30 — 60 min. Ar į savo treniruočių meniu būtina įtraukti bent vieną kardio treniruotę, kokia ji turėtų būti?

SPECIALISTAI PATARIA: SPORTUOJANT NAMUOSE, DERINKITE KARDIO IR JĖGOS TRENIRUOTES

Gal pakaktų 45  minučių ant elipsinio treniruokio? Kaip derinti kardio ir jėgos pratimus? Kardio treniruotės būtinos ne tik siekiant profesionalių rezultatų sporte, bet ir kūno rengybos užsiėmimuose. Šios treniruotės padeda paruošti širdies ir kraujagyslių sistemą fiziniams krūviams. Jei širdies raumuo bus silpnas ir netreniruotas, atliekant intensyvius idealus pulso dažnis norint sudeginti riebalus pratimus jis gali persitempti. Augant raumeninei masei, jai reikia vis didesnio kiekio energijos bei deguonies, o pastarąjį į raumenyna atgabena kraujagyslių sistema, tad ji tam turi būti pasiruošusi.

  • RIEBALŲ DEGINIMO PROGRAMA MOTERIMS
  • Pradedantiesiems Sveiki, visi pradedantieji sportininkai.
  • Kaip sally field numetė svorį
  • Today at Nėra blogo pratimo, nėra blogo judesio Kas sukuria traumas ir skaus
  • Mlite lieknėjimas
  • Prarasti riebalų išrūgos

Tyrimais nustatyta, kad norint padidinti širdies ir kraujagyslių sistemos darbingumą, būtina treniruotis ne mažiau kaip 2 kartus per savaitę. Jei kardio ir jėgos treniruotės atliekamos tą pačią dieną, pirmiausia užsiimkite jėgos pratimais. Kūnas naudoja kurą tam tikra seka.

RIEBALŲ DEGINIMO PROGRAMA MOTERIMS

Jei prieš jėgos treniruotę ilgai dirbsite kardio režimu, išnaudosite visą savo energiją. Kaip prieš jėgos treniruotę negalima rinktis ilgos kardio treniruotės, taip ir prieš kardio treniruotę, negalima ilgai kilnoti svorių. Tad geriausias sprendimas jėgos ir kardio treniruotes paskirstysi į atskiras dienas.