Numesti svorio kūno formuotojas, Intermittent Fasting (Protarpinis badavimas): PAPRASTAS IR AIŠKUS GIDAS


  • Masės auginimas: MITYBA. 6 žingsniai į sėkmę - greenclean.lt
  • Unikausko patarimai Sunku patikėti, tačiau Lietuva yra viena iš labiausiai nutukusių Europos šalių ir patenka į TOP penketuką!
  • Didžiausias svorio netekimas per šešias savaites
  • Numesti svorio ir kūno riebalus
  • Svorio netekimas sėkmė virš 60

Suvalgyti daugiau kcal, nei reikia. Numeris 2 jau kaip ir aptartas, tad plačiau apžvelkime pirmąjį punktą.

Tad siūlau valgyti daugiau, bet atsikratyti kilogramų greičiau ir jaustis žvaliau!

Viskas yra tvarkoje, iki kol tu žinai, ką darai. Vienas toks kartas, vėliau seka antras, trečias, ketvirtas.

numesti svorio kūno formuotojas svorio netenkama per mėnesį

Įsijauti ir nepastebi, kaip auga jau nebe raumenys. Tai kaip gi reikia elgtis, norint pagaliau priaugti raumenų ne riebalų masės? Pagrindas maždaug toks: Didžioji dalis maisto turėtų būti iš vertingų produktų.

Aptarsime šiuos du punktus plačiau.

Intermittent Fasting (Protarpinis badavimas): PAPRASTAS IR AIŠKUS GIDAS

Kodėl reikalingas teisingas kcal skaičius? Straipsnio pradžioje minėjau, jog raumenų masės auginimas priklauso nuo energijos balanso, t.

numesti svorio kūno formuotojas amžiaus 60 kaip mesti svorį

Jeigu tavo kūnas negaus pakankamo kiekio kalorijų, ir finale bus kalorijų deficite, atsitiks du dalykai: Tavo kūnas nesugebės palaikyti baltymų sintezės, numesti svorio kūno formuotojas naujų raumenų audinių sudarymo proceso šaltinis. Esant kcal deficite, organizmas paprasčiausiai neturės energijos, reikalingos raumenų augimui.

Liekninančios procedūros - greito rezultato paslaptis

Esant kalorijų deficite, mažėja anabolinių testosterono ir didėja katabolinių kortizolio hormonų lygiai šaltinis šaltinis. Savaime suprantama, jog tai neigiamai veikia galimybę auginti raumenų masę. Trūks energijos treniruotėms. Kokia prasmė iš treniruočių, jeigu per jas neturėsi energijos sportuoti? Kalorijų deficitas nėra kelias į raumenų masę, tad stenkis valgyti tiek, kiek reikia.

Kodėl taip sunku numesti svorio?

Atsimink, kad valgyti reikėtų tik šiek tiek daugiau kcal, nei tavo kūnas sudegina per dieną. Kodėl reikia rinktis vertingus maisto produktus? Pameni, kai minėjau, jog maistas turėtų būti daugiau, negu makroelementai baltymai, angliavandeniai ir riebalai ir kalorijos?

Kaip numesti svorio? Žmonės, siekiantys keisti savo kūno svorį, kasdien susiduria su vidinių prieštaravimų kova bei įvairiais klausimais. Dėl kokių priežasčių derėtų atsikratyti antsvorio? Kaip atsikratyti svorio? Kas trukdo siekti šio tikslo ir daugelis kitų.

Maistas turi būti ir mikroelementų — vitaminų ir mineralų šaltinis. Šie yra būtini normaliam organizmo funkcionavimui ir progresavimui.

Ypač kuomet tavo organizmui tenka treniruočių stresas. Taip pat aptarėme, kokius produktus reikėtų rinktis optimaliam progresui.

Pirma klaida: badavimas

Sužinok Tau reikalingą kcal skaičių Raumenų masės auginimas skiriasi nuo kūno masės auginimo. Nori raumenų masės — valgyk šiek tiek virš savo dienos kcal TDEE normos.

numesti svorio kūno formuotojas kaip valgyti migdolus norint numesti svorio

Nori kūno masės — ėsk. Tačiau vėliau nenustebk, kad priaugai riebalų, o ne raumenų. Kaip sužinoti reikalingą kcal skaičių? Internete gausu apytikslių skaičiuoklių.

Sekite mus:

Taip pat gali kreiptis į GYM Kūno Kultas treneriuskurie paskaičiavę individualų tavo poreikį, sudarys atitinkamą mitybos planą. Optimalus maistinių medžiagų procentas mityboje užtikrins sklandų raumenų masės vystymą. Maistinės medžiagos yra baltymai, angliavandeniai ir riebalai.

Per daug neišsiplečiant, trumpai: Baltymai reikalingi naujų raumenų sudarymui.

numesti svorio kūno formuotojas numesti svorio Jeddah

Angliavandeniai reikalingi energijai bei taip numesti svorio kūno formuotojas dalyvauja raumenų augime ir atsistatyme.