Kūnas nenori numesti svorio


Sekite mus:

Stresas 6. Ligos Galbūt kažką praleidau, sutinku, tačiau, mano nuomone, tai yra patys pagrindiniai faktoriai, todėl kalbėsiu tik apie juos. Visi turbūt jau tūkstantį kartų iš manes girdėjote apie kalorijų deficitą ir perteklių. Taip, nieko naujo, tačiau žmonių, kurie nenori šio momento kūnas nenori numesti svorio — nemažėja, kad ir kaip stengiuosi. Kad susikalbėti ir suprasti, pradėsiu nuo pavyzdžių.

Ateina pas mane žmogus — klientas, na ir turi jis problemą — niekaip neišeina jam priaugti svorio, arba teisingiau sakyti — kūno masės. Jam atrodo, kad jis daug valgo, bet viskas ką suvalgo išeina pro kitą galą, ir nė velnio jis niekada nepriauga masės. Taigi, kur problema?

Ateinas pas mane kitas žmogus. Jis sako, jog visą gyvenimą stengiasi numesti svorio, daug sportuoja, bėgioja, bet va nukrenta tik pora kilogramų ir viskas.

Tada jis pradeda dar daugiau sportuoti ir vistiek jam nekrenta svoris.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Kur problema? Pirmuoj atveju, kūdasis žmogus tiesiog nesuvalgo tiek kalorijų, kiek jam kūnas nenori numesti svorio.

Tai yra vienintelis realus ir efektyvus būdas numesti svorio, nes nesukuriant kalorijų deficito svoris kristi negali. Arba mes suvalgome daugiau kalorijų nei sudeginame, taip skatindami svorio prieaugį, arba suvalgome tiek, kiek išjudame, taip išlaikydami esamą svorį. Jei kalorijų suvalgome mažiau nei sunaudojame paros metu, svoris pradeda kristi žemyn. Tačiau reikia nepamiršti ir kitų faktorių, kurie padės lengviau sukurti reikalingą kalorijų deficitą ir efektyviau naudoti maistines medžiagas organizme.

Tai reiškia, nesurenka kalorijų pertekliaus. Nesvarbu, jog jis valgo daug, nors gal tik jam taip atrodo, bet tarkime kad jis tikrai valgo daug, kodėl nepasiekia jis to kalorijų pertekliaus? Na jeigu neliečiant genetikos, tai dėl savo aktyvumo, jis tiesiog sudegina visas kalorijas, kurias suvalgo, ir organizmas neturi rezervo, todėl ir nėra jam iš ko augti.

Kaip Numesti Svorio? - Pagal Jūsų Kūno tipą!

Vėlgi — kalbu apie kalorijų perteklių. Nesvarbu kiek žmogus sveria, kiekvienas žmogus turi savo kalorijų poreikį, ir kol jo neviršys — masė niekada neaugs. Vienam reikia kcal, kitam kcal, o kitam dar daugiau.

kūnas nenori numesti svorio

Nesvarbu ar tu sveri 50kg ar kg. Kalorijų perteklius būtinas norint priaugti masės. Kol jo nebus, niekas Jums nepadės.

Tai yra pats dažniausias klausimas, kurio sulaukiu apie Intuityvų valgymą. Nepasitenkinimas kūno svoriu paprastai yra dažniausia priežastis, kodėl žmonės pradeda labiau domėtis Intuityviu valgymu ir dirbti su manimi. Dauguma žmonių nori būti lieknesni nei yra dabar Vis daugiau žmonių sąmoningai bando kontroliuoti savo svorį. Dažniausiai sumažinti. Aš tikrai buvau šių žmonių tarpe.

Čia kaip pyktį ant savo sportinio automobilio, jog jam neužtenka 5 litrų kuro nuvažiuoti nuo Vilniaus iki Kauno, nors Jūsų kūnas nenori numesti svorio, vairuojančiam VW POLO — užtenka 5 litrų, ir dar lieka pusė. Ar galite sudeginti riebalus per vieną savaitę dėl to kaltas?

Nuorodos kopijavimas

Jūs, nes turite sportinį automobilį, ir norite važiuoti pigiai. Taip nebūna. Taigi, šiuo atveju kūdas žmogus yra kaip tas sportinis automobilis, kuriam reikia daug kuro-energijos, kad jis pasiektų norima tašką — rezultatą. Antruoju atveju — savaime suprantama, riebalų degintojas nerimas atvirškčiai. Tiesiog stambus žmogus surenka per daug kalorijų, ir viskas. Problema pas šiuos žmones yra ta, jog jie dažniausiai nepasisotina, persivalgo, turi silpnybę maistui.

Nieko nepadarysi, arba dirbate su savimi arbe toliau skundžiatės.

kūnas nenori numesti svorio

Jūsų teisė rinktis. Alkis dažnu atveju yra tai, kas parodo, jog šiuo metu organizmui trūksta kalorijų.

Kaip numesti svorio?

Todėl man būna kartais juokinga, kai kūdas pavydi stambiam, o stambus — kūdam. Turime skirtingus privalumus, dėl kurių kenčiame. Kokį sprendimą galėčiau pasiūlyti abiejoms pusėms? Tiems, kuriems tikrai sunku priaugti — nebevaidinkite, įmeskite kažką į savo mitybos planą iš nesveikų pasirinkimų — saldainį, kebabą, kūnas nenori numesti svorio.

Na nesistenite visko rinkti tik iš sveikų kalorijų, nes tiesiog sveiko maisto kalorijų ir jų tūrio santykis yra Jums nepalankus, ir todėl su sveiku maistu žmonės meta svorį, nes jis užkemša skrandį pakankamai net ir nedaug kalorijų suvartojus, kai kitu atveju keli burgeriai sueis žymiai lengviau. Na įsvaizduokit, burgeris su sūriu paprastas iš MC yra apie kcal.

Trys burgeriai yra kcal.

Subalansuota mityba efektyviam lieknėjimui

Jeigu kūnas nenori numesti svorio tiesiog žiūrime į kalorijas, tai tuos burgerius lengviau suvartoti negu gr nevirtų avižų, kurių įtariu tiesiog nesuvalgysite net ir per du kartus.

Po trijų burgeriu pasijusite galbūt lengvai sotus, kai tuo tarpu nuo sveikos alternatyvos — apsirysite. Taip, nebus taip skanu, bet aš kalbu apie kalorijas. Todėl kūdas netūrėtų niekada bijoti nesveiko valgio įtraukti į mitybą, tai tiesiog padės Jums lengviau suvartoti tas kalorijas, kurių reikia, kad perliptumėte jų balansą ir įliptumėte į perteklių.

kūnas nenori numesti svorio

Kas liečia stambesnius, kuriems reikia save varžyti? Valgykite daug maisto, kuris kaip tik turi kuo mažiau kalorijų, bet labai smarkiai užima daug vietos skrandyje. Iš esmės tai yra visos daržovės, grūdinė kultūra, kuri išbrinkus — užims daug vietos. Gerkite daug skysčių be kalorijų, kurie irgi duos pilnumo jausmą.

Malšinkite ta tuštumą sveikomis kalorijomis, o ne sūreliais ir jogurtais, su tona cukraus. Tai tikrai nėra sveika ar nekalta alternatyva iš kalorijų pusės.

Motyvacija sportui - būtinas elementas

Viskas kas bus mažiau to, veiks kitas raumenų skaidulas, viskas kas bus aukščiau to — veiks kitas skaidulas. Raumuo susideda iš kelių raumeninių skaidulų, kurios dalyvauja skirtinguose krūviose, tačiau dabar ne apie tai.

Žmogus, kuriam sunku priaugti masės, tokiame sporte bendros masės užaugins gal ir mažiau, tačiau Jūs augdami ženkliai lėčiau augsite liesesni, kas vizualiai jus darys didesnius, nes ryškus raumuo ir mažas riebalo kiekis sukuria optine apgaulę.