Svorio metimo technologijos


Sekmadienis angliavandenių dieta : pietūs - žuvies sriuba su duona, bulvių koše su kotletukais, salotos; vakarienė - kopūstų suktinukai, arbata. Po to eina 2 baltymų dienos ir tt ratu. Galite pakeisti meniu vietą ar valgyti kitus patiekalus, svarbiausia - įsitikinkite, kad jų sudėtis atitinka baltymų-angliavandenių kaitaliojimo principą.

svorio metimo technologijos

Jei jaučiate alkį tarp valgymų, galite užkąsti, pavyzdžiui, baltymų dieną išgerti stiklinę kefyro arba valgyti bandelę su arbata angliavandenių mitybos metu. Vakarienė neturi būti vėluojama, valgykite bent 2 valandas prieš miegą. Pusryčiai yra optimalūs praėjus pusvalandžiui po pabudimo. Pagrindinis valgis yra priešpiečiai, jų praleidimas arba pririšimas prie vakarienės valgant BEECH sistemoje yra tik nusikaltimas.

  • Nustatyta, jog placebo efektas veiksmingas metant svorį Peržiūrų skaičius: Ar jūsų samprata apie daromus fizinius pratimus gali turėti poveikio kūno svoriui?
  • Būtent taip užsispyręs škotas kadaise atsikratė kilogramų 2 Norite numesti svorio?
  • Mokslo ir technologijų pasaulis
  • Jauna moteris dabar kaip košmarą prisimena laikus, kai svėrė daugiau nei šimtą kilogramų ir sunkiai kopdavo į butą ketvirtajame aukšte.
  • Rubrika: Rikiavimas: Kodėl mums taip sunku išlaikyti sveiką kūno svorį?
  • Spausdinti Š.

Žuvis ir daržovės - puiki vakarienė pagal BEECH sistemą Aprašytas baltymų ir angliavandenių kaita yra nedidelis svorio metimas pagal klasikinę schemą. Dabar internete galite rasti kitų BEACH svorio metimo technologijos variantų, kai baltymų ir angliavandenių dienos kaitaliosis skirtingai, pavyzdžiui: 5 baltymų dienos, po to 2 angliavandenių dienos ir tt ratu arba 3 baltymų dienos, 1 angliavandenių, 1 mišrus ir pan.

Visi šio pakeitimo variantai yra veiksmingi, puikiai veikia ir suteikia nuostabų rezultatą. Pasirinkite derinį, kuris atitiktų jūsų skonį, įpročius ir gyvenimo būdą, ir laikykitės šios sistemos griežtai pakaitomis dienomis. Įspūdingo rezultato ilgai laukti nereikės, pamatysite patys! Baltymų-angliavandenių dieta iš Malysheva Svorio metimo technologijos mūsų šalies televizijos laidų vedėja, išsilavinusi gydytoja, medicinos mokslų daktarė Jelena Malysheva taip pat sukūrė originalią svorio metimo programą, pagrįstą kintamais angliavandeniais ir baltymais.

Sekite mus:

Laikydamiesi šios sistemos, per 10 dienų galite atsikratyti 6 kilogramų perteklinio balasto, tačiau televizijos žvaigždė nuoširdžiai perspėja, kad numesti svorio naudojant šią techniką įmanoma tik kritinėmis situacijomis, pavyzdžiui, ruošiantis vestuvėms, Naujųjų metų atostogoms ar mokyklos baigimo šventei. Neverta tokios mitybos technologijos paversti norma, kitaip rizikuoji tapti liekna, bet susirgti.

Tuo tarpu lemiamų įvykių išvakarėse, kai tiesiog būtina atrodyti akinančiai, tokia technika yra tikras gelbėjimo būdas. Naudokitės protingai, tada būsite patenkinti savo kūnu ir jausitės puikiai. Malysheva dietos trukmė yra 10 dienų.

Kintama schema: 1 baltymo diena pakaitomis su 1 angliavandeniu. Valgydami pagal tokią sistemą turėsite atsisakyti druskos, prieskonių ir prieskonių vartojimo.

svorio metimo technologijos

Tai pagreitins riebalų deginimo procesą. Taigi, Mališevo dietos meniu. Angliavandenių diena - tepamos salotos valgiai.

Baltymų-angliavandenių kaitos istorija

Sutikite, skirtumas kolosalus?! Reikia nulupti ir sutarkuoti ar susmulkinti pusę kilogramo kopūstų, burokėlių ir morkų. Tai leidžia išvalyti virškinimo sistemą nuo visų nereikalingų toksinų, toksinų ir kt. Kaip standų šepetėlį. Visi ingredientai turi būti ne tik sumaišyti, bet ir kruopščiai išspausti.

svorio metimo technologijos

Stebuklo salotas galite užpildyti citrinų sultimis. Žinoma, jūs negalite vartoti bulvių, nes joje yra daug krakmolo, ir tai sulėtins svorio metimą. Nepamirškite apie gėrimo režimą: gryno vandens paros norma yra 1,5—2 litrai. Ar vis dar badaujate ar ragaujate obuolių visą parą? Taigi baltymų-angliavandenių dieta jums yra nauja.

svorio metimo technologijos

Žinoma, sunku patikėti, kad galite numesti svorio ne tik valgydami, bet ir valgydami daug ir svorio metimo technologijos, tačiau tai yra tiesa. Kokia paslaptis? Jokių paslapčių, tereikia kreiptis pagalbos į profesionalius dietologus, kurie žino viską apie virškinimo sistemą ir medžiagų apykaitos procesus žmogaus kūne. Paskelbkite karą dėl riebalų raukšlių BEECH ar dietinių baltymų-angliavandenių pakaitomis meniu tikrai neriboja. BEECH yra bėgikų, sportininkų, boksininkų ir visų sportininkų pasirinkimas, kuriems nepaprastai svarbu išlaikyti raumenų masę ir tuo pačiu kontroliuoti riebalų susidarymo procesą.

Triukas yra sureguliuoti angliavandenių ir baltymų kiekį, sumažinant nesveikų riebalų suvartojimą. Kaip tai vyksta? Trūkstant energijos kūnas svorio metimo technologijos apdoroja sukauptą angliavandenių atsargas - raumenys sensta, tačiau riebalai lieka vietoje. Riebalai yra neliečiamas lietaus dienos rezervas, jie išleidžiami tik kaip paskutinė priemonė, todėl labai sunku gražiai mesti svorį, be raukšlių ir nepakenkti odai.

Paprastai vadinamasis Plato efektas atsiranda per du ar tris mėnesius nuo baltymų-angliavandenių dietos pradžios: riebalai lieka vietoje, angliavandeniai suvartojami saikingai, svorio metimo procesas sustoja.

Todėl svarbu neperžengti ribos ir nepaisant dietos veiksmingumo, pakaitinis mitybos režimas. Paprastai pakanka trijų savaičių dietos ir dviejų mėnesių pertraukos, kad nesugadintumėte visų pastangų kuo greičiau numesti svorio. Tai yra pagrindinis 20 dienų baltymų-angliavandenių dietos minusas - svoris pranyks, tačiau teks atsiriboti, kitaip organizmas supras, kur yra laimikis, ir tokiu būdu numesti svorio nebus įmanoma.

Jausmo, kad laikotės dietos, tiesiog maži pokyčiai dėl riebalų nuostolių. Raumenų masė nenukenčia, užpakalis svorio metimo technologijos krūtinė nejudės pusės metro žemyn, klubai išliks elastingi ir stiprūs.

svorio metimo technologijos

Šiek tiek fizinio aktyvumo, ir jūs esate puikios formos! Lėtai, bet užtikrintai galima numesti svorio metimo technologijos 20 kg perteklinio svorio. Greitai ir vienu kartu - iki 5 kg. Žmonėms, kuriems reikia numesti daugiau nei 20 kg svorio, reikalinga medicininė pagalba ir kitokia dieta, net ilga ir kieta baltymų-angliavandenių dieta šiuo atveju yra neveiksminga.

Be to, BEECH yra draudžiamas žmonėms, sergantiems lėtinėmis širdies, inkstų ir kepenų ligomis, kai šoko dozės baltymų yra pavojingos sveikatai ir gyvybei.

Tinkamai deginkite riebalus Norint pasiekti maksimalų efektą, būtina svorio metimo technologijos apskaičiuoti angliavandenių ir baltymų apkrovas. Laimei, dietologai tai padarė dėl mūsų, belieka įvykdyti jų rekomendacijas: 2 dienas baltymų, 1 dieną angliavandenių, 1 dieną mišrų maistą. Pagal šią schemą baltymų-angliavandenių dieta, skirta svorio metimui, veikia šimtu procentų, riebalai išeina pamažu ir neatšaukiamai.

Vaida Kurpienė: sidžiausios svorio metimo klaidos ir patarimai kaip sulieknėti visam laikui

Nereikia skaičiuoti kalorijų ir angliavandenių kiekio - valgykite tiek, kiek norite. Bet baltymai turėtų patekti į organizmą intensyviai, maždaug 2 gramai 1 kg kūno svorio.

Galite gerti mineralinį ir filtruotą vandenį, sultis, arbatą ir net kavą saikingaitik soda ir alkoholis neįtraukiami. Dvi baltymų dienos Mes valgome mėsą, žuvį, raugintus pieno produktus, riešutus, kiaušinius. Riebalų kiekis yra labai ribotas, todėl mėsa ir žuvis yra tik mažai riebalų turinčios veislės.

Iš mėsos rekomenduokite kalakutieną ir vištieną, ėrieną, veršieną, triušieną, subproduktus. Krevetės ir kalmarai, kuriuose yra daug baltymų, balta sūraus vandens žuvis. Į baltymų-angliavandenių dietos racioną būtinai įtraukite receptus su žolelėmis ir žaliomis daržovėmis, saldžiaisiais ir rūgščiais vaisiais svorio metimo technologijos uogomis.

Labai saldūs vaisiai ir uogos, taip pat visi šakniavaisiai neįtraukiami dėl didelio krakmolo ir sacharozės kiekio. Konditerijos gaminiai, makaronai, grūdai, duona ir viskas, kas saldu, yra draudžiami, taip pat kenksmingos dešros, konservai ir svorio metimo technologijos mėsa. Viena angliavandenių diena Leidžiami visi produktai, kuriuose yra daug sudėtinių angliavandenių - javų duona, kruopos, makaronai, svorio metimo technologijos. Pagal draudimą, lengvieji angliavandeniai - cukrus, saldainiai, medus, saldūs vaisiai.

Pietums galite pasidžiaugti nedideliu žuvies gabalėliu ar stikline kefyro.

Straipsniai

Viena mišrioji diena Mišrią dieną baltymų-angliavandenių dieta apie meniu atrodo taip: Pusryčiai   - bet kokios košės, kiaušinio, grūdinės duonos, obuolių, stiklinės kefyro; Pietūs   - sriuba, mėsa ar troškinys, mėsa ar žuvis, duona, daržovių salotos, jogurtas; Vakarienė   - jūros gėrybės arba gabaliukas kalakutienos vištienosvarškė, vaisiai.

Kiekviename valgyme yra angliavandenių ir baltymų, tačiau skirtingomis proporcijomis. Galite pratęsti savo mitybą dviem mėnesiais, tačiau būkite atsargūs: jei jaučiate, kad svoris nustojo lįsti, darykite pertrauką. Tokiu atveju padidėja apsinuodijimo baltymais rizika, didesnė inkstų, svorio metimo technologijos ir kepenų apkrova.

Ir apskritai ši parinktis nėra tokia efektyvi, nes dėl raumenų masės gali trūkti angliavandenių ir smarkiai prarasti svorį. Griežta mažai angliavandenių reikalaujanti baltymų dieta tinka kai kuriems sportininkams kritinio krūvio metu, tačiau vargu ar tai bus naudinga paprastam žmogui. Todėl labiau pagrįsta laikytis klasikinės schemos, kuri jau seniai žinoma ir patikrinta praktikoje.

Griežta baltymų dieta be angliavandenių yra pavojinga sveikatai ir tinka labai mažam procentui žmonių jei tokių yra.

Nuorodos kopijavimas

Šoko baltymų dozės, jei maiste nėra angliavandenių, greitai apsinuodija baltymais! Kintama diena po dienos taip pat nėra tokia efektyvi. Vieną baltymų dieną kūnas neturi laiko jausti angliavandenių trūkumo, o toliau leisti vertingas atsargas. O riebalai, kurių taip norite atsikratyti, išeina labai lėtai.

Kai kuriais atvejais baltymų-angliavandenių dienos dieta lemia bendrą medžiagų apykaitos proceso sulėtėjimą, o masė net pradeda didėti, nors riebalų kiekis maiste yra minimalus. Todėl pasitikėkite profesionalais: yra geriausias pasirinkimas moksliškai pagrįstu požiūriu.

Maratonai, kuriuose pralaimi kilogramai — greenclean.lt

Milijonai moterų visame pasaulyje bando mesti svorį ir įgyti lieknas formas. Kažkam tai pavyksta lengvai, o kažkas vėl nusivylė naujai įprasta dieta. Nedaugeliui pavyksta numesti svorio ir išlaikyti rezultatą. Svarbiausias dalykas norint numesti svorio nėra atsikratyti papildomų nekenčiamų kilogramų, bet išlaikyti lieknumą ir tinkamumą visą gyvenimą.

Programėlės, kurios padės atsikratyti nereikalingų kilogramų - DELFI Mokslas

Beveik visos dietos yra pagrįstos maisto apribojimais ir atsisakymu maitintis maistu. Laikantis tokių dietų, lengva numesti svorio, jei tik yra didžiulis noras ir paskata. Keletas žodžių apie baltymų-angliavandenių dietą Prieš kurį laiką dietologas Jamesas Hatneris sukūrė švelnesnę ir įvairesnę dietą - baltymus-angliavandenius. Tokia dieta apima baltymų ir angliavandenių dienų kaitaliojimą.

15 kg atsikračiusiai Rimai labai padėjo ir šiuolaikinės technologijos | greenclean.lt

Baltymų-angliavandenių dieta tinka tiek sportininkams, tiek norintiems sulieknėti. Tokios dietos dėka oda nepraeina, o strijų ant jos neatsiranda. Tinkamai laikantis svorio metimo technologijos dietos ypatybių, per dvi savaites galima atsikratyti aštuonių kilogramų. Svarbiausias dalykas: kad organizmas gautų visus vitaminus ir mineralus; nėra alkio jausmo; fizinis ir psichinis aktyvumas išlieka. Dietos nauda.