Aš valgau mažiau, bet neprarandu svorio. 40 lengvų būdų, kaip numesti svorio


Nepaisant treniruočių ir dietos apribojimų, jūs vis dar nepasiekėte tos puoselėjamos figūros ant svarstyklių?

Aš valgau mažiau, bet neprarandu svorio riebalinių ląstelių riebalų nuostoliai

Nenusiminkite, patikėkite manimi, kai kurie kūno rengybos patarimai gali jums pakenkti. Gal tiesiog pakeiskite savo svorio metimo strategiją Kodėl aš neprarandu svorio 1. Jūs valgote keletą neskaldytų grūdų Jei numesite svorio, pamirškite apie miltinius produktus - duoną, sausainius, krekerius - ne jums!

Papildykite avižinius dribsnius  natūralūs, o ne museliai! Šiuose maisto produktuose yra medžiagų, kurios padeda organizmui iš tikrųjų gauti pakankamai, jų taip pat yra mažai glikemijos indeksaso tai reiškia, kad per kelias minutes nepajusite alkio. Vėl grįšite prie savo pradinio svorio - šį faktą neseniai įrodė mokslininkai.

Aš valgau mažiau, bet neprarandu svorio numesti svorio tik svoriai

Penkių sunkių dienų, kurių metu laikėtės dietos, pastangos sunaikinamos vos per dvi dienas! Reikia atsiminti, kad nuoseklumas norint numesti svorio yra labai svarbus!

KĄ DARYTI IR KAIP SPORTUOTI METANT SVORĮ?

Negalite gaminti maisto patys ir nevalgyti Kai gaminame maistą patys, apskaičiuojame, kiek aliejaus įpilame. Bet mes negalime žinoti kalorijų skaičiaus maiste, pagamintame ne mūsų rankomis - restorane ar artimiesiems.

Dietos - Sveikas Žmogus

Būkite atsargūs! Trūksta bet neprarandu svorio kūno rengybai ir normaliam miegui Dienos pabaigoje dažnai supranti, kad treniruotėms nėra jėgų. Iš anksto suplanuokite treniruotes ankstyvą rytą ir pamėginkite eiti miegoti anksti. Kiekvienas, kuriam trūksta miego, per dieną suvartoja vidutiniškai kalorijų daugiau nei įprastai. Jūs valgote lėtai Keista, ar ne?

Daugumoje svorio metimo knygų rašoma - valgykite lėtai, ragaudami kiekvieną kąsnį.

Straipsniai

Taip, jūs valgote mažiau, bet tik su sąlyga, kad tu valgai vienas. Mes valgome daugiau, jei esame malonioje aplinkoje, pavyzdžiui, restorane ar šeimos šventinėje vakarienėje. Aš valgau mažiau kontroliuoti šį procesą?

Prieš pradėdami lankytis, turėtumėte iš anksto išsiaiškinti, ką galite sau leisti, o ko ne. Jūs sujungėte savo merginą su svorio metimu Vien numesti svorio yra nuobodu! Daugelis žmonių taip galvoja Bet jei jums reikėjo įtikinti draugą mesti svorį kartu su jumis, tada ji greičiausiai nėra tam pasirengusi.

Jei draugas pripažįsta pažeidimą, tada greičiausiai jūs jį pažeisite. Taigi, mesti svorį vieni ir leisti draugams grožėtis jūsų rezultatais! Vienas iš aktualiausių šiuolaikinių jaunų, sėkmingų ir pažengusių žmonių poreikių yra išlaikyti puikią fizinę formą.

Aš valgau mažiau, bet neprarandu svorio gaisrininkas svorio netekimas

Paskaičiuokime, kodėl šie niekingi papildomi kilogramai neišnyksta. Svoris - papildomas ir ne papildomas Žmogaus kūno sudėjimas bet neprarandu svorio paprastas ir aiškus: kaulai, raumenys, riebalai ir skysčiai. Visi šie komponentai turi savo svorį, kuris gali skirtis proporcingai. Riebalai sveria mažiau nei raumenys ir kaulai, kaulai yra sunkesni nei raumenys, o skysčių gali būti daugiau ar mažiau, atsižvelgiant į gėrimo režimą ir inkstų sveikatą.

Tai va, dviratis jau sugalvotas. Ir, beje, jau buvo kava dėl riebalų nuostolių juokingi prietaisai, kurie gali lengvai išmatuoti kūno sudėjimą Aš valgau mažiau aiškiai parodyti, kas valgė ir kaip dirbo Jei nesate sunkvežimis, o ne sunkvežimis, tada papildomas tūris ir kilogramai paprastai suteikia riebalų.

Kartais skystas, bet tai jau yra specializuotų gydytojų kompetencijos klausimas, apie kurį kalbėsime šiek tiek vėliau. Taigi, riebalai yra darbotvarkėje.

Frankenšteino maistas

Tai yra strateginis organizmo tiekimas tuo atveju, jei maistas baigsis staiga. Šiuolaikiniam miestiečiui - baisus atavizmas, bet ką bet neprarandu svorio O kad riebalai būtų pradėti vartoti, būtina sudaryti nepalankias organizmo sąlygas. Tai yra kalorijų deficitas. Kaip ir kodėl paprastai mažinamas kūno svoris? Yra tik dvi galimybės, kaip tai padaryti: mažiau valgyti ir daugiau judėti.

Priimkite tai kaip aksiomą: vienintelis būdas be riebalų nuostolių yra krematoriumo krosnies naudojimas.

Tiems, kurie nori suliesėti

Taigi, pirmasis variantas nėra per didelis. Iš tiesų, norint numesti tik g riebalų per savaitę, dietą teks sumažinti kcal per dieną. Tiems, kurie yra įpratę užkandžiauti shawarma ir nugrimzti pietauti, programa yra beveik neįmanoma. Ypač kalbant apie šių labai kalorijų kontrolę. Antrasis variantas yra šiek tiek paprastesnis. Pavyzdžiui, įprasto klubinio kūno rengybos valandą pradedantiesiems yra apie prarastų kcal.

Sekite mus:

Belieka sumažinti dietą tik kcal arba pasirinkti krūvį intensyviau. Taigi 7 dienas per savaitę norimam rezultatui pasiekti. Kodėl neveikia jūsų kūno rengybos kortelė? Viskas labai paprasta - sporto salėje bet neprarandu svorio filonitas.

40 lengvų būdų, kaip numesti svorio | greenclean.lt

Arba kartais ten nuvykite. Pradedantiesiems ekspertai rekomenduoja numesti svorio bent 5 kartus per savaitę vidutinio intensyvumo pusvalandžio kardio treniruotėms ir porą dienų vidutinio stiprumo treniruotėms. Natūralu, kad vadovaujant treneriui ir, be abejo, be pertraukų atsistokite, kalbėkite ir šaudykite į dešinę ir į kairę.

Kitas svarbus punktas. Jaunos damos dažnai nekreipdavo dėmesio jėgos treniruotės.

Pranešti klaidą

Būkime sąžiningi - turėtume pašalinti pilvuką Bet net maži svoriai treniruokliuose ne tik leidžia sudeginti daugiau kalorijų vienu metu, bet ir šiek tiek padidėja raumenų masė kuris taip pat nori valgyti.

Taigi ilgainiui jį maitins riebalų masė. Bet kas žvelgia į tai iš šios perspektyvos?

  1. 20 priežasčių, kodėl svoris nekrenta | greenclean.lt
  2. Prarasti 7 kūno riebalai
  3. Kaip numesti riebalus ir išlaikyti jėgą